Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AGarcia schreef:Bedankt voor de reactie ' s!
Ik ga dit aan mn vader voorleggen. mocht hy het er nog niet mee eens zyn dan maken myn zusje en ik gewoon een afspraak.
Dat diken lui worden komt by ons in de buurt eigenlijk wel bij alle katers en poezen voor vandaar dat ik dacht dat het een feit was.

)AGarcia schreef:Verder heb ik hem verteld wat er *hopelijk* deze maand gaat gebeuren... sindsdien mag ik hem niet meer aaien en rentie weg voor mij... xD
. Klinkt kort maar een kwartier een tornado door je huis kan ook verwoestende effecten hebben. 

AGarcia schreef:Daarom, ze is bang dat zn zaakje terug groeid
Van mij part mag 't eraf, ik heb voor sinterklaas als cadeautje zo'n bolletje gehaald gevuld met snoepjes, en alsie dan paar keer er tegen aan mept valt het snoepje

maura schreef:Bokt is eensgezind! Hier nog een voorstander van castreren.
Mocht je vader toch bang blijven dat 't katje lui wordt: ik heb hele goeie ervaringen met een buitengewoon leuk speeltje dat - als het met beleid wordt geïntroduceerd - ook oudere en luiere katten weer aan het spelen krijgt. Namelijk een soortgenoot. Twee katten zijn zoveel leuker dan één kat, ze kunnen samen stoeien, samen slapen en samen miauwend naar de baas rennen als die thuiskomt.
). Maar goed, dat zal een kwestie van kat tot kat zijn.