Ben benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar was er nou erg blij mee haha ) en alle papieren in gevuld en daarna zijn de trainer en ik toch heel even met Zenna aan de slag gegaan. Even op andere gedachte. Ging toch nog erg goed en volgende week zondag mag ik de groep in! De zwager van mijn moeder is gelukkig meteen kunnen komen en heeft ons erna naar huis gebracht. 

Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. Wat leuk dat het toch nog goed ging met trainen!!
Ospel! Hondenschool het Peelhofke. Dit was een of anderhalve kilometer van de hondenschool af. De Hondenschool ligt in Ospeldijk!
Denk dat dat toch ieder zijn manier is! Maar ben blij dat wij de juiste gevonden hebben en direct resultaat zagen! En nog zien trouwens
Ik zei al, ik moet een andere bijnaam gaan verzinnen want ze is buiten al veel minder draak!! Volgende week zondag mag ik meteen de les in
Trainer zei al, we hebben het bij haar er in zitten, nu moet ik hard aan het werk en mag ik jou gaan bijscholen haha!! Heb er bij hem het volle vertrouwen in! Hij smste straks ook nog hoe het nu ging en dat ik deze week ondanks de pijn of iets gewoon lekker moet trainen en vooral de honden op moet zoeken! Dus dat doe ik ook zeker!!
loez schreef:Weet niet wat voor klap zij op haar ribben of longen gekregen zou hebben als ze wel in de gordel had gezeten!
Kuggur schreef:Ik beschouw een goed gefixeerde carrier (zo´n ding die je óók voor vervoer in het vliegtuig gebruikt) als beste optie.
bij een ongeluk heb je een grote kans dat de kennel "breekt" en dan heb je vlijmscherpe scherven waar je hond zich ook flink aan kan bezeren.