Mooie Pimmetje in het zonnige herfstbos (Kelpie)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: Mooie Pimmetje in het zonnige herfstbos (Kelpie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:01

Ben al een stapje verder, heb er twee =:) :#

Eightlegged, Pimmetje fluisterde me in dat hij ook graag mee gaat met ons uitje, dan hebben we er VIER bij elkaar!! Twee Zwartjes en twee Choco's, hoe gaaf zou dat zijn?? En hopelijk een hele lieve, blonde, ontzettend vrolijke Hovawart <3 Maakt haar wel koningin van de bende *D

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:05

Ik heb met Tallie overlegd en die staat ook te springen *\o/* ;) Hartstikke leuk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:15

Eightlegged schreef:
Ha, jij bent dus ook hooked :D Ik vind veel rassen leuk maar ik weet zeker dat onze 2e hond ook weer een Kelpie gaat zijn.

Grappig hè! Ik vind ook zoveel rassen leuk, maar dacht altijd dat ik bij een leuke kruising uit zou komen. Misschien ook ooit wel, maar dan samen met een Kelpie. :)) Ze hebben gewoon iets! :D

Ods schreef:
En hopelijk een hele lieve, blonde, ontzettend vrolijke Hovawart <3 Maakt haar wel koningin van de bende *D

Ja, die mag het zooitje dan wel in het gareel houden. :+ Vier Kelpies bij elkaar, ik zie echt een grote rennende ravage voor me. _O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:22

RedPassion schreef:
Vier Kelpies bij elkaar, ik zie echt een grote rennende ravage voor me. _O-

Ik heb woensdag met 2 Working Kelpies gelopen en dat is wel een aardige beschrijving ervan ja. Mensen en honden werden gewoon omver gesjeesd :')

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:24

Ik ook _O- Ohh wat lijkt me dat gaaf!

Grootste aantal Kelpies welke ik los bij elkaar zag was ook een ravage geworden, daar zaten die van ons ook bij RatPassion :+

Afbeelding
Pimmetje rent volgens mij hier zelfs door het beeld en Logan wilde NIET erin blijven zitten :)) Het was de bedoeling dat alle puppen erin gingen voor de foto _O-

krissie1985

Re: Mooie Pimmetje in het zonnige herfstbos (Kelpie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:47

oooo wat een geweldig mooie fotos van jou pimmetje in het bos, erg gaaf met de mooie oranje blad, die laatste fotos zijn ook zo mooi!!! En wat een mooie Australian Kelpie is pimmetje!! Ik ben ook helemaal kelpie fan.
Ik heb zelf 2 working kelpies!! (2jaar en 6maand)
Dus als iemand nog keer wil wandelen, ik ga en kom overal met mijn 2 kelpie's.