H_Nalanta schreef:SecretLIN schreef:nogmaals lees eerst eens voordat je iets post, ik zeg super dat ze opgevangen worden en inderdaad beter dan op straat maar in de loods is ook niet dag en nacht iemand.
Alsof je 24/7 bij je konijnen gaat zitten.Sorry hoor, maar vind je nogal muggenzifterig bezig.
Wat een leuke nijntjes! Die van mij is helaas overleden aan EC.Wat fijn dat deze het wel hebben gehaald!
heb ik het daarover?
nee ik heb het over dat ze erg afgelegen zitten daar en verder helemaal niks negatiefs over de opvang al voelt winsel zich schijnbaar meteen aangevallen gezien haar reactie. en dat is nergens voor nodig
ik heb goed contact met de eigenaar van de opvang waar zij vrijwilligerswerk doet dus snap niet waarom winsel zo moest reagere, super dat ze vrijwilligerswerk doet, ik doe het ook inmiddels al 15 jaar voor dieren
dus daarom zeg ik niks negatief over de opvang ik weet hoe het is om met weinig geld rond te komen en toch veel dieren op te vangen ( wij vangen jaarlijks 5000 dieren op en dan niet alleen konijnen.) ben allang blij dat dit soort opvangcentra er zijn scheelt ons namelijk konijnen opvangen
hebben wij meer tijd over voor de wilde dieren.
Sorry hoor, maar vind je nogal muggenzifterig bezig.
Wat fijn dat deze het wel hebben gehaald!