Ze hebben zoveel leuke streken dat je je ziek lacht. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze hebben zoveel leuke streken dat je je ziek lacht.
Ze is meestal helemaal niet energiek of druk en ligt het liefst pal in de zon te relaxen de hele dag. Zwemmen doet ze niet en een echte held is het ook zeker niet.
Spelen met andere honden doet ze wel en vindt ze ook leuk. Verder is ze een allemansvriendje en echt een ongelofelijke lieverd.
Moest altijd erg lachen als hij weer "op z'n mens" in een stoel zat te slapen, met z'n poten op de armleuningen en luidruchtig te snurken, haha!
Want nu wist ik wel dat ze me zou beschermen. Hoewel ze zelf een held op sokken was... En snachts heeft er ooit een mafkees in onze tuin gestaan, ik weet niet wat ze had gedaan als ik haar los gelaten had, ze was woest. Zonnetje81 schreef:Lui? Hm dat was de onze niet echt, wel rustig als ze binnen was dan ging ze slapen of overdag in de zon maar ze wilde vaak wandelen en fietsen enzo. Dus dat noem ik niet lui.
Van wandelen en fietsen wordt Nala ook enthousiast, maar verder is ze dan vooral aan het luieren en slapen.
Als we een bal weggooien kan ze die ook zo nakijken van: ja hallo, je denkt toch zeker niet dat ik dat ding voor je ga halen? Soms gaat ze hem trouwens wel halen, maar soms ook gewoon echt niet.
Zonnetje81 schreef:Vaak is het meer van blaffende honden bijten niet. Maar ze voelen precies aan wanneer het foute boel is. Wij woonden in het buitengebied, een keer moest ik haar meenemen het dorp in, in het donker, kwam er een donkere jongen uit de flat waar ik in moest, begon ze heel statig te lopen en een beetje te grommen zo van ik let wel op! Dan dacht ik van: brave hondWant nu wist ik wel dat ze me zou beschermen. Hoewel ze zelf een held op sokken was... En snachts heeft er ooit een mafkees in onze tuin gestaan, ik weet niet wat ze had gedaan als ik haar los gelaten had, ze was woest.
Qua karakter was 'ie erg lief en juist gek op kleine kinderen, maar daar was 'ie dan ook mee opgegroeid. Op onbekenden kon hij wel fel reageren, hij heeft een keer een fietser gegrepen. Maar dat komt denk ik gewoon omdat 'ie dus als waakhond was opgevoed