Dan krijgt hij lekker aandacht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Faniek schreef:Wat waren de symptomen bij de hersenvliesontsteking? Het klinkt voor beide namelijk iets anders waar je in de toekomst voor Gabber in de gaten moet houden.
Haar oren sleepten dus ook over de grond. Ze kon ook bijna niet meer lopen, want haar kop was zo zwaar dat ze alleen maar rondjes om haar hoofd heen kon lopen. Het leek echt net alsof ze voor 3/4 onthoofd was, zo hing haar hoofd erbij. Verder weet ik niet meer precies wat ze allemaal had.
). Het ziet er nu wel uit alsof hij het naar zijn zin heeft. Vanochtend was hij ook aan het spelen in zijn hok (had een wcrolletje gevuld met hooi, daar ging hij mee gooien), maar begin van de middag zat 'ie toch wel verdrietig te zijn, maar nu hij buiten loopt is hij vrolijk. Ik denk dat we het maar even aan moeten kijken. Als het buiten zo goed blijft gaan als nu laten we hem buiten.
StableDoor schreef:Faniek schreef:Wat waren de symptomen bij de hersenvliesontsteking? Het klinkt voor beide namelijk iets anders waar je in de toekomst voor Gabber in de gaten moet houden.
Toen ze hersenvliesontsteking had, kon ze haar kop niet meer 'tillen', deze hing steeds naar een kant, ik geloof rechts. Nijntje (met hersenvliesontsteking) had hele grote oren, die eigenlijk hoorde te hangen maar toch rechtop stondenHaar oren sleepten dus ook over de grond. Ze kon ook bijna niet meer lopen, want haar kop was zo zwaar dat ze alleen maar rondjes om haar hoofd heen kon lopen. Het leek echt net alsof ze voor 3/4 onthoofd was, zo hing haar hoofd erbij. Verder weet ik niet meer precies wat ze allemaal had.
Gabber is trouwens nog nooit ziek geweest, hij is erg sterk.
We hebben nu toch geprobeerd om hem in de tuin los te laten lopen. Dat gaat heel erg goed! Hij loopt nu lekker heen en weer te crossen, hij hupst zelfs bijna over de hond heen (Golden retriever, die lag op z'n zij te slapen). Het ziet er nu wel uit alsof hij het naar zijn zin heeft. Vanochtend was hij ook aan het spelen in zijn hok (had een wcrolletje gevuld met hooi, daar ging hij mee gooien), maar begin van de middag zat 'ie toch wel verdrietig te zijn, maar nu hij buiten loopt is hij vrolijk. Ik denk dat we het maar even aan moeten kijken. Als het buiten zo goed blijft gaan als nu laten we hem buiten.
We willen als hij buiten blijft zijn hok en ren gewoon open laten, zodat hij de tuin in kan. Moeten we dit dan 's nachts en als we weg zijn dicht doen?