Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinto_1 schreef:Heb trouwens zelf nooit een bench gebruikt, het wordt altijd zo mooi een rustplek voor de pup genoemd, maar ondertussen is het wel makkelijk want dan kan hij niets stuk maken. Tja, opvoeden hoort er nou eenmaal ook bij...
annepaardoes schreef:pinto_1 schreef:Heb trouwens zelf nooit een bench gebruikt, het wordt altijd zo mooi een rustplek voor de pup genoemd, maar ondertussen is het wel makkelijk want dan kan hij niets stuk maken. Tja, opvoeden hoort er nou eenmaal ook bij...
Hihi nu lijkt het net of mensen met een bench voor de hond hun hond niet opvoeden.
Maar wij hebben wel altijd een bench voor de hond gehad. En het hele gebeuren dat een pup zijn nest niet bevuild geloof ik zelf niet zo in Ja, wel wanneer het de keuze heeft om het ergens anders te doen, maar dat heeft hij in een bench niet. Als hij moet, dan moet hij.
Wij hadden dan ook een grote bench voor onze hond. Ik gok dat hij er wel zeker 6x moet hebben in gepast toen hij pup was, als het niet meer was. Hiervan hadden we de helft bedekt met kranten en de andere helft met zijn dekentje. Speeltje erbij, klokje erbij. Ging prima. Eventuele ongelukjes deed hij op de krant.
TS: Hoe gaat het trouwens nu met de ongelukjes?
pinto_1 schreef:Ik had het ook expres wat kleiner gedrukt...![]()
Was niet zo bedoeld, hoor, meer voor de uitzonderingen die een bench gebruiken om hun pup niets te laten slopen. Met als gevolg dat het jonge dier er dag en nacht in zit... Tja, met onze hondjes heb ik ook regelmatig sloffen en slippers moeten omruilen voor speeltjes (en een paar sloffen helaas niet meer kunnen redden).