heb zelf een kruising akita gehad phhh mis dr echt , wat een karakter , maar die kon ook zo naar je kijken zoals die van jou
ooit ooit komt er ook wel weer eentje , maar ik ben ook voor de jappaner , hou niet zo van die zwarte maskers van de amerikaanse
Anoniem
Geplaatst: 02-11-11 10:58
Ja, Sumiko was een echte uitdaging. Maar ik ben wel dol op een beetje diva gedrag hoor
secricible
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-11 11:28
heerlijk he, die blik, wilgje2003? Ook als je haar af en toe roept, dan kijkt ze je aan en gaat ze zitten waar ze zit echt zo van "wat mot je nou?" En dan moet ik echt moeite doen om niet in de lach te schieten. Ik weet nog dat mijn fokster zei dat je humor moet hebben om een akita te hebben, ik kon me daar neit zoveel bij voorstellen. Ondertussen wel!
*giechelt* volgens mij heb je je hele trucendoos open getrokken, of niet Femke? Terwijl ze met buitenfoto's juist ontzettend gemakkelijk is en ze super energiek is. Ze was er duidelijk gewoon klaar mee na de eerste helft. We zijn uiteindelijk het strand nog maar even opgegaan met haar en ze was helemaal happy om mijn schoonouders weer te zien. Ze trekt heel erg naar mijn schoonvader en die liep op een gegeven moment wat verder weg van de kust als ons, dus de hond stond een paar keer te kijken, maakte uiteindelijk een keuze en sprintte naar hem toe en begon om hem heen te springen. Dus hij pakt een stok, hond helemaal hyper, gooit hij die stok weg "Ik ga die stok toch niet halen?" En vervolgens komt ze weer richting ons rennen "baas, die is niet wijs joh, die gooit met stokken!!!" Ik lag helemaal in een deuk! Volgens mij had je daar onwijs leuke foto's kunnen maken
JPTinkers
Geplaatst: 03-11-11 11:32
haha geweldig
nam die van mij altijd mee naar de paarden en 1 x in de zoveel tijd kreeg ze het dan op dr heupen en wou dus niet meer komen , ging ze buiten de wei liggen idd met een blik zo van : en verwacht je nu echt dat ik ga komen.
met als gevolg dat ik vaak een uur bezig was voor ik dr uiteindelijk weer te pakken had
maar voor de rest kon je dr alles mee , thuis was ze echt super heel lief voor al mijn andere dieren , dol op de katten en als ik jonge cavia's had dan moest ze ze allemaal ff een lik geven