Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Abiola schreef:Dieren horen ook niet op zo'n kleine ruimte gehouden te worden. Ik hoop dat ze haar snel eruit hebben en iets aan de huisvesting doen. Tot die tijd gewoon niet naar de dierentuin gaan.
Abiola schreef:Lijkt me prima, hoeft haar (klein) kind ook niet in een greppel te gaan liggen. Als je een olifant wilt zien moet je naar Azië of Afrika gaan.
Abiola schreef:Hij is uit die greppel, http://www.nu.nl/binnenland/2655112/oli ... eppel.html
En lieflampje, ik weet niet of je wel eens op safari bent geweest, maar daar worden de dieren dus ook beschermd gehouden en wordt er niet op ze gejaagd. Is ook gevangenschap natuurlijk, maar niet te vergelijken met Artis, Emmen of welk dierentuinTJE dat we hier kennen.
nu.nl schreef:Het gebeurt wel vaker dat een olifant in Dierenpark Emmen in de gracht valt. Meestal loopt dat goed af. Dat was niet het geval met Annabel in 2009. De toen 45-jarige olifant, publiekslieveling en het oudste dier in de kudde, overleed toen als gevolg van een val in de greppel.
, met het volle gewicht tegen de stenen. Jeej arm olifantje
hopelijk geen andere inwendige schade? Heb er verder nog niets over gehoord.Jolliegirl schreef:loveidefix: Ga jij ze sponsoren??
Zonde rgeld geen groter verblijf...
Komop zeg met die niet nadenkende reacties....en dan heb ik het niet alleen over jou loveidefix....
mensen die zeggen : Niet meer naar die dierentuin gaan..
Denk eens na......