Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.Winddancer schreef:Het wordt dan inderdaad ook echt hun huisje zeg maar. Behalve 3 fietsen staat er niks in en gebruiken we het eigenlijk nauwelijks/niet.
ik zou ze lekker overlaten aan iemand waar ze zowel binnen en buiten kunnen zijn of op zijn minst een boerenerf hebben met veel ruime binnenmogelijkheden... wat moet een kat nou in een schuurtje met 3 fietsen! 
Winddancer schreef:paardenfreak schreef:tenzij bij een boerderij.. vind ik dat ze gewoon binnen moeten kunnen komen.
In mijn ogen onzin! Wij wonen aan het eind van een doodlopende weg. Achter, naast en voor ons zijn alleen maar weilanden en akkers. Wat is dan het verschil tussen een boerderij en bij ons?

girlyggirl schreef:waarom wil je in godsnaam op deze manier katten houden?! bedoel voor de "gezelligheid" zal t niet zijnik zou ze lekker overlaten aan iemand waar ze zowel binnen en buiten kunnen zijn of op zijn minst een boerenerf hebben met veel ruime binnenmogelijkheden... wat moet een kat nou in een schuurtje met 3 fietsen!
. Wel heel wat meer dan een paar fietsen.....
S_uus schreef:Ik dacht al dat ik iets gemist had, dat het al buitenkatten zijn.
Maar even ter verduidelijking zijn ze buiten of binnen geboren?
Was moeder straat/buiten of binnenkat?
Ragdollcat schreef:mooney1 schreef:Waarom wil je ze eigenlijk?
Dat vraag ik me ook af. Neem liever kippen, die hou je buiten en ze blijven netjes in de tuin en hebben dan een eigen verblijf in de tuin.
mensen vergeten dat katten vrij onafhankelijk zijn en jou niet evenveel nodig hebben als bv een hond. Denk dat je ze een heerlijk leven kan gunnen. 

Winddancer schreef:Ik was misschien ook niet meteen zo heel erg duidelijk
dan begrijp ik t iets beter..feit blijft wel dat ik al de katten die ik heb gehad en nu nog steeds heb, echt niet gelukkig had gemaakt zonder mijn bank en aandacht
mochten ze echt wat "verwilderd"zijn ok maar waarom word er meteen gedreigd met afmaken? vind t zo zonde dat mensen hun ongeholpen dieren buiten laten lopen, een nest krijgen, niet van de kittens afkomen en dan moeten ze maar ingeslapen?! ben benieuwd eigenlijk of er een dierenarts is die daaraan meewerkt... of word t dan zak in sloot verhaal ofzo. MIJN mening? hup kittens naar het asiel, netjes afstands geld betalen en hopen dat ze een leuk leven krijgen en per direct ouders laten helpen.. maar wie ben ik...
. Eerst castreren! Er is blijkbaar al een overschot aan katten en dat wil je niet nog meer in de hand werken

Winddancer schreef:Hoe of wat weet ik niet en ik ken die mensen verder ook niet.....nog nooit gezien, maar ze willen er gewoon hoe dan ook vanaf.
De rest van het nest zijn ze wel al "kwijt" aan andere mensen. En ik ben ook absoluut geen voorstander om katten ongeholpen buiten te laten lopen, met als resultaat nog meer nesten. Eerst castreren! Er is blijkbaar al een overschot aan katten en dat wil je niet nog meer in de hand werken
Weer iemand die haar koppie erbij houd