keona schreef:dierenfan,ik kan je vertellen dat een staff /bull terrier/pitbull toch wel iets meer kracht bezitten dan een boxer.het meeste speelgoed is echt niet bestand tegen deze knapen.het enige dat erg stevig is is kong maar zelfs dit krijgen sommige kapot.
zoek spelletjes doen het hier ook erg goed bij de honden,maar zo als ik al zei is honden cursus erg leuk en zeer leerzaam
Ik weet het hoor dat die nog meer kracht hebben. Maar speelgoed moet je ook niet zonder toezicht laten gebruiken. Spelen is bij mij gewoon lekker samen spelen en je krachten botvieren mag je doen op een lekker bot
Hierdoor gaat er al een hoop speelgoed langer mee en het echte sterke speelgoed mogen ze altijd hebben. Zal eens kijken of ik mogelijk wat kan vinden misschien als tips.
makkelijk is het zeker niet om goed, degelijk, niet te duur en leuk speelgoed te vinden voor deze honden met veel kracht.
Een cursus samen doen is zeker leuk en zoekspelletjes kan je bijv. ook doen met eigen voer he. Hier gaat het wat moeilijker omdat ik vers voer en moeilijk overal kvv kan smeren
echter als je brok voert dan kan je het mooi over het terras gooien of over het grasveld overal in huis enz. Laat hem maar werken voor zijn voeding.
Hier geef ik naast kvv ook flink barf werk (stukken van dieren of hele dieren om op te eten kunnen ze al hun energie in kwijt).