Thirty schreef:Een hond geef je geen kans door hem op de rug te leggen. Breng terug dat dier en dan komt hij hopelijk bij iemand terecht die weet wat ie doet.
Oke aan dit soort reacties heb ik dus helemaal niets! Misschien heb ik wel te hoog gegrepen, maar ik ga het zeker proberen! Ik leer hier ook alleen maar van! Dat van op de rug leggen is hoe ik het heb geleerd, dat ik het fout heb geleerd is ten 2e en ik zal het dan ook nooit meer doen! Maar als je mijn posten hebt gelezen zie je ook staan dat ik geen reacties wil met breng hem maar terug! Want ik ben namenlijk de gene die beslist of hij terug gaat!
@dierenfan: Bedankt voor je reactie! Ik heb al een beetje op internet rond gespeurd voor een goede cursus en ga zo ook alvast even bellen.
Het gaat overigens wel al weer wat beter, behalve dan dat hij net weer over het gaas is gesprongen en mijn gras kapot heeft gerend en niet meer wou komen! Heb dit denk ik goed opgelost door het spelletje pak me dan niet mee te spelen. En toen kwam hij vervolgends zelf bij me liggen.
Edit: als hij terug gaat gaat hij terug naar zijn oude baasje waar ik hem ook heb gehaald! dat was ook de afspraak die ik met haar had gemaakt, als het niet klikte of niet ging dat hij dan naar haar terug ging. Maar daar wil ik nu ff niet aan denken ik wil het gewoon zo goed mogenlijk doen voor het beestje doen. En ik moet nog veel leren!
Heb trouwens fotos op facebook via mijn telefoon gezet dus kan ze nu ook hier zetten

Met mn moeder