Maar dom vind ik ze helemaal niet ze zijn juist vreselijk slim wteen precies hoe ze hun baasje moeten inpakken en zijn vreselijk koppig, en die heerlijke koppen dat maakt ze extra speciaal
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Woest schreef:Bull terriers zijn zeer slimme honden, maar wegens hun koppigheid lijken ze dom. Ze zullen 1 a 2 x je commando uitoefenen MITS ze het zelf de moeite waard vinden. Hebben ze door dat ze er niets aan "verdienen" kan je het vergeten. Als je het voor je hond über interessant houd, sta je versteld hoe snel ze leren
niet wwaar ze dus erin kan .. dus blijft ze achter de deur staan zegmaar
Seven schreef:Mooie bull ik ben dr gek op
Maar dom vind ik ze helemaal niet ze zijn juist vreselijk slim wteen precies hoe ze hun baasje moeten inpakken en zijn vreselijk koppig, en die heerlijke koppen dat maakt ze extra speciaal

Het is dat vriendlief graag een grote hond wil, anders liep er hier ook één rond. Veel plezier met haar!

Mars schreef:Aaah wat is ze leuk
Ik vind bull terriers wel erg gaaf om te zienHet is dat vriendlief graag een grote hond wil, anders liep er hier ook één rond. Veel plezier met haar!
Diaz schreef:Bullterriers zijn ZOOO waanzinnig leuk!
Dancie schreef:agh ze kan tolten hahaha.. Wat een leuk beestje zeg, Bull terrier karakter is super maar ik vind die koppies niet altijd even mooi. Maar volgens mij word dit een prachtdame.
net een kameel! mandy_8 schreef:het is echt een scheetje
SimoneUnique schreef:Hiihi Wat een poeperd;)