Freggle_Edge schreef:Katten leren niet van hun "fouten" zeker kittens niet.
die vliegen onbevangen achter een vlieg oid aan en inene zitten ze bovenin een boom en dan is het paniek en durven ze niet terug.
Als die uit de boom valt, komt die waarschijnlijk wel op zijn pootjes terecht, of alle 4 de poten dan nog heel zijn is een ander verhaal.
Kattenlijkjes vind je niet snel onder een boom zoals iemand al postte.
Maar 20 meter vallen knappen ze niet van op, hebben ze interne bloedingen en/of breuken, dan zullen ze zichelf naar een rustige plek met schuilmogelijkheden slepen om daar dood te gaan.
Vandaar dat je ze niet snel onder dood de boom aan zal treffen....
Een val van 20 meter kunnen ze best overleven, maar gezond is het echt niet.
Mocht de brandweer er aan te pas moeten komen, dan zal je waarschijnlijk het uitrukken wel moeten betalen.
Tenslotte ben je verantwoordelijk voor je eigen dier.
Succes, ik hoop dat de kat heelhuids uit de boom komt en dat die niet de kans krijgt nogmaals zo in de problemen te komen.
juist.. bedankt voor je opbeurende verhaal,
Als ze er niet van leren dan wordt het denk ik maar een binnenkat, want we hebben al een keer allemaal netten om de boom heen gedaan en toen zat ie vast in het net en daarna is het hem gelukt om er doorheen te komen. En anders zoekt ie waarschijnlijk wel een andere boom op. Mijn oudere kat die klimt maar een klein stukje want die weet gelukkig wel dat ie er nog uit moet.