Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loulou schreef:tot nu toe is de muilkorf mijn tas nog niet uitgeweest. ik ben dus blij dat ik voor de eerste ben gegaan.
ik hoor overal alleen maar ' bellissimo' en 'bello' dus dat lijkt me positief.
loulou schreef:ik heb er serieus op gegoogled, maar nergens kunnen vinden waar het verplicht is.
het enige wat ik uiteindelijk heb kunnen vinden is dat hij ' op aanwijzing van autoriteiten' aan moet. dus als je me kan vertellen waar hij aan moet dan hoor ik het graag
) maar er is geen een agent die ons aangesproken heeft. Behalve die agent die ons uitlegde waarom we de tolweg niet op konden en nog ff de opmerking maakte dat we een mooie hond bij hadden 
ESSIE70 schreef:Wauw super foto's.
Wat is het toch een stoer mannetje![]()
p.s als alles goed gaat krijgen wij een broertje of zusje van Bono
passieAppel schreef:Leuke foto's zeg!
Dat komt wel goed

..
papa's die hun kinderen met hem op de foto wilde, vrouwen die mijn hond begonnen te kussen, iedereen wilde weten hoe hij heette (wat dan een beetje tegenviel, bono klinkt schijnbaar niet zo leuks in het italiaans
) en of ze hem mochten aaien.
kimmie261 schreef:wat een geweldig knappe vent heb je toch ook en wat super dat hij zo geliefd is in italie![]()
zo heb je een heel leuke vakantie
loversyl schreef:Gelukkig dat jullie hem niet hebben te hoeven gebruiken, lijkt mij echt niet leuk om te doen.
Blijkbaar is dat op de plekken waar wij heen gaan dus nietXD
[BB-ITP] Bono verovert Italie