Je zegt ook dat ze al wat ouder is dus dat moet geen probleem zijn.
Maar ook zij is jong geweest...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Bizzybijtje schreef:Nee, ik vind niet dat dat kan.
Een hond is ontzettend graag buiten, dus ik vind het gewoon niks om je hond binnen te houden, al had je een gigantische villa. Als ik mijn honden binnen zou houden zou ik ze absoluut geen plezier doen..

Bizzybijtje schreef:Nee, ik vind niet dat dat kan.
Een hond is ontzettend graag buiten, dus ik vind het gewoon niks om je hond binnen te houden, al had je een gigantische villa. Als ik mijn honden binnen zou houden zou ik ze absoluut geen plezier doen..
, die liggen het liefst de hele dag op hun warme kleedje te slapen. Marloes__ schreef:Bizzybijtje schreef:Nee, ik vind niet dat dat kan.
Als je een klein huis hebt betekent het toch niet dat je honden de hele dag binnen zitten? Ik ken genoeg mensen met honden die een tuin hebben, dat is ook het enige wat de honden te zien krijgen. Zolang je honden genoeg beweging krijgen zie ik het probleem niet. Wat heeft een hond aan een groot huis? Als mijn honden thuis zijn liggen ze lekker te slapen, buiten kunnen ze lekker hun ei kwijt.
Bizzybijtje schreef:Marloes__ schreef:Als je een klein huis hebt betekent het toch niet dat je honden de hele dag binnen zitten? Ik ken genoeg mensen met honden die een tuin hebben, dat is ook het enige wat de honden te zien krijgen. Zolang je honden genoeg beweging krijgen zie ik het probleem niet. Wat heeft een hond aan een groot huis? Als mijn honden thuis zijn liggen ze lekker te slapen, buiten kunnen ze lekker hun ei kwijt.
Lees mijn posts nog eens door
Bizzybijtje schreef:Bizzybijtje schreef:Nee, ik vind niet dat dat kan.
, maar daar mag ik dan toch ook mijn mening op geven? Zoals ik al eerder gepost heb, vind ik het ook liggen aan de hond die je hebt. Marloes__ schreef:Bizzybijtje schreef:Nee, ik vind niet dat dat kan.
Als je een klein huis hebt betekent het toch niet dat je honden de hele dag binnen zitten? Ik ken genoeg mensen met honden die een tuin hebben, dat is ook het enige wat de honden te zien krijgen. Zolang je honden genoeg beweging krijgen zie ik het probleem niet. Wat heeft een hond aan een groot huis? Als mijn honden thuis zijn liggen ze lekker te slapen, buiten kunnen ze lekker hun ei kwijt.
? Je interpreteerde mijn post volgens mij gewoon niet goed.
Vjestagirl schreef:BraveSpots schreef:Het kan, mits je (veel meer) loopt dan twee tot drie keer 'een stukje' per dag. Een grote wandeling van een uur tot anderhalf uur per dag plus de normale uitlaatrondjes lijkt mij in zo'n geval het minste.
Aan de andere kant, hoeveel honden zitten er wel niet in eengezinswoningen alleen in de woonkamer en (bij) keuken? Die zullen ook niet veel verder komen dan 45 tot 50m2...
) 
Groot vloerkleed wat nauwelijks iets anders doet dan slapen en op de bank naar buiten kijken. Als ik de riem pak dat we gaan wandelen dan *zuchttttt* sjokt ze van de bank en als ze geplast heeft wil ze eigenlijk alweer terug. Pas als we echt de straat uit zijn legt ze zich er bij neer en kunnen we wandelen
.
Dus zou eerder een grote hond in een klein huis nemen dan een kleine hond (mits het ook bij je situatie past natuurlijk).