Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

!

Nikki__ schreef:Heb je al eens geprobeerd wat water over de brokken te doen? Ik heb ook een schrokker thuis, en met wat water erover heen is het beduidend minder. Ook spuugt ze sinds die tijd haar brokken niet meer uit, omdat deze al wat meer uitgezet zijn door het water (wat normaal pas in de maag gebeurd)
T is met name vlees wat mis gaat. En normaal blikjes is al wat lastig, maar ben nu sinds kort over gegaan op zakjes, en dat is helemaal drama
Zo lekker vind ie het gewoon (althans, dat idee heb ik ) listiglistje schreef:stef schreef:Euh, waarom wel? Ik heb al jaren katten en nog nooit 24/7 voer gehad.
Als ze overdag honger hebben gaan ze maar muisjes vangen (doen ze ook trouwens, en ratten, en vogels, en duiven, en konijnen... etc. Dus vers krijgen ze wel binnen)
en waarom wel....nou misschien omdat de vreetlust dan wel overgaatzie mijn vorige post van mijn verledentijd vraatmonster

stef schreef:Maarja, dan wordt het zacht (met water) en lijkt het me juist makkelijker schrokken? Hard voer kauwt ie op zich wel hoorT is met name vlees wat mis gaat. En normaal blikjes is al wat lastig, maar ben nu sinds kort over gegaan op zakjes, en dat is helemaal drama
Zo lekker vind ie het gewoon (althans, dat idee heb ik )
stef schreef:Maarja, dan wordt het zacht (met water) en lijkt het me juist makkelijker schrokken? Hard voer kauwt ie op zich wel hoorT is met name vlees wat mis gaat. En normaal blikjes is al wat lastig, maar ben nu sinds kort over gegaan op zakjes, en dat is helemaal drama
Zo lekker vind ie het gewoon (althans, dat idee heb ik )