Ik heb een muis vermoord..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

picobello

Re: Ik heb een muis vermoord..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:54

Hier gaan de muizen met huid en haar naar binnen bij de katten. En knagen en kauwen dat ze doen....bah! Over het algemeen zijn de muisjes dan gelukkig wel al dood. Als ik ze wil afpakken dan woren de katten echt kwaad.... Soms vind ik ook muisjes die helemaal heel zijn dood in de tuin, alsof die niet lekker zouden zijn? Rare beesten die katten :)

Off topic: TS wat een geweldige katten heb je in je profiel!

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:06

Ja, de stalkatten hier kunnen er ook wat van!
Regelmatig hebben ze een muis (of mol, duif, klein vogeltje, rat, konijn, insect enz.) gevangen en spelen ze er even mee.
Gelukkig eten ze de meeste muizen wel met huid en haar op. Behalve de spitsmuizen en de ratten, die worden wel gedood maar niet gegeten en die mogen we dan zelf 'begraven' op de mesthoop.

De muis afpakken als hij nog leeft doe ik niet. Niet dat de stalkat dat zal toelaten maar dan nog. ;)
Ze speelt maar kort met ze en dan dood ze ze alsnog. En als ik moet kiezen of de kat hem dood of ik, dan laat ik het maar al te graag over aan de kat...
Klinkt misschien ook wat cru maar daar zijn de katten hier ook voor: zorgen dat de stallen muisvrij blijven. :j

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 16:17

picobello schreef:
Hier gaan de muizen met huid en haar naar binnen bij de katten. En knagen en kauwen dat ze doen....bah! Over het algemeen zijn de muisjes dan gelukkig wel al dood. Als ik ze wil afpakken dan woren de katten echt kwaad.... Soms vind ik ook muisjes die helemaal heel zijn dood in de tuin, alsof die niet lekker zouden zijn? Rare beesten die katten :)

Off topic: TS wat een geweldige katten heb je in je profiel!

Die van mij spelen er dus alleen maar mee, rotzakken.

En dankjewel! :D