Geweldig goed nieuws!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:38

Wat een geluk!! Ontzettend fijn dat ze is teruggevonden! Veel plezier met haar ophalen vanmiddag

Froemel

Re: Geweldig goed nieuws!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:44

Wat een ontzettend mooi verhaal Sandra!! Echt super zoiets!! Die wordt denk ik rot verwend als die weer terug is! Heerlijk om je diertje weer terug te hebben.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:48

Wat een super goed nieuws zeg! Wat zul jij blij zijn!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 10:59

Jaaahhhh enof ik blij ben heb net mn familie gebeld die vielen bijna van de telefoon hahahahaa
Ze dachten dat ik een geintje maakte ,duhhhh daar gein ik niet over hahaha ze waren aant juichen en ik weer janken hahahaha

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:04

Super zeg dat jij je poes weer terug hebt gevonden.

Waarschijnlijk zal ik mijn lieve poes "sproetje" nooit weer zien.
Afgelopen zaterdag is ze s'morgens vroeg naar buiten gegaan toen we onze jonge hond lieten plassen (rond 5 uur) en aan het einde van de dag realiseerde ik me opeens dat het voer nog steeds in haar bakje zat.
Meestal komt ze weer in huis wanneer we de hond uitlaten rond 7.30 uur maar dat is blijkbaar niet gebeurt.
Ik wist gelijk hoe laat het was toen ik mij bedacht dat ze hier weer aan het jagen waren omdat ik dus wel een paar schoten had gehoord gedurende de dag.
Sproetje is nooit langer dan een dag van huis geweest.
De jagers waren natuurlijk al weg toen het besef bij mij doordrong en ik ben overal gaan zoeken en roepen.
Ik ben over alle omgeploegde mais velden in de buurt geweest en heb verscheidene hulzen gevonden maar Sproetje niet.
Tot opheden heb ik nog niets van haar vernomen dus ik vrees het ergste.... |( |( |( |(

R.I.P. lieve Sproet, je mocht maar 4 jaar worden.

Dit zijn weer van die momenten dat ik zo vreselijk baal van die jagers!!! :( :( :(

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 11:24

Geef de moed niet op ;( ,heb ik ook niet gedaan.Dat je het ergste vreesd is logisch maar zoals je ziet zijn de wonderen de wereld nog niet uit! :(:)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:46

Oh wat mooi ts ben echt blij voor vind het zo mooi voor je
je hondje helaas weg maar het katje komt weer terug :)

gupje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:52

wat goed!!!! *\o/*

Ga haar maar lekker verwennend!!!!!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 12:19

Haar mandje staat al klaar <3 om 19uur zijn de mensen weer thuis van het werk en kan ik haar ophalen!
Ohhh wat gaat de tijd nu langzaam zeg pffff :o

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:29

Oh wat een geweldig nieuws!
Heb zelf nog nooit zo'n situatie meegemaakt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je huilt van geluk! Een dier wat je 11 jaar hebt gehad, is geen dier maar echt een Volwaardig gezinslid waar je zoveel van houdt. en wat moet het erg zijn geweest 4jaar geleden toen ze weg was :(. Maar ongelooflijk dat ze over een paar uurtjes weer in je armen ligt! Geniet er maar van, maar dat zul je ook vast en zeker doen hihi.. Ben vanbinnen echt vreugdedansjes aan't maken voor je, vind het echt super, Wow! Ben benieuwd naar je update als ze weer lekker thuis is

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:11

Wat heerlijk dat ze weer terug is, gefeliciteerd... *\o/*

Maar wat erg dat er mensen zijn die dus zomaar een poes van straat meenemen. :( Laten ze dan naar het asiel gaan, zitten er genoeg. ;)

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:17

wat super zeg!!!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 13:18

Ja precies!
Ik vermoed dat ze ermee hebben willen fokken en dat gaat lekker niet omdat ze dr leven lang al gesteriliseerd is.
Verder kende iedereen hier de kat en die wisten dat ze hier woonde.Veel mensen waren ook verbouwereerd toen ik destijds jankend op de begraafplaats vertelde dat we dr kwijt waren.

En dan na 4 jaar dit geweldige nieuws!!!!Ik kan het nog steeds niet geloven hahahaha joepieeeee!!!!! *\o/*

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:19

*\o/*

Wat een verhaal, fantastisch gewoon!!!!

Wat zal jij vanavond lekker slapen zeg! :D :D :D

Onze kat is jaaaren geleden ook weggelopen, maar die was al oud en mankeerde van alles (dagen daarvoor ging het echt slecht, mede met dank aan een rare pijnstillende cocktail die de vervangend da haar had gegeven), dus zij is wss een plekje gaan zoeken. Maar toch loop ik nog altijd te zoeken, ondanks dat ze inmiddels écht al niet meer zal leven. Kan me je geluk zoooo indenken! Fantastisch gewoon!

Heeeeeel veel plezier vanavond!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:20

Wauw, dat is onverwacht, maar wel mooi nieuws!
Super hoor! :)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 13:20

Wij dachten op het laatst ook echt dat ze dus dood zou zijn. |(
Echt een drama als een van je dieren niet meer terug te vinden is,een nachtmerrie! ;(

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:21

Funny wat gaaf :D Gefeliciteerd!

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:24

Jaaaaaaaaaaah,ik weet EXACT hoe jij je voelt:ik heb sinds een paar dagen mijn stoere kater Rebel weer terug,na hem drie jaar te hebben moeten missen.
Ik vond hem vorige week stom toevallig terug toen ik op marktplaats aan het snuffelen was naar een krabpaal,en zag zijn advertentie:moest echt tien x kijken:stiiiiiiiik,is dát mijn kat?? míjn Rebel?? Foto erbij,ingezoomd,jaaaaaaa.
Meteen gebeld,gemaild,gesmst,hysterisch voicemailtje ingesproken :') en heb een dag moeten wachten op een reactie,werd er gek van.
Vrijdagavond heeft jongen mij teruggebeld,en ik ben mijn kat zaterdagmorgen meteen gaan ophalen,hij herkende mij en mijn kindjes meteen,goh,ben zoooooooooooo blij.
Ontzettend veel plezier,geluk en hopelijk nog heel wat jaartjes samen,hoop straks op een mooi verhaal incl foto's,
groetjes Linda

gekoppaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:31

Wat geweldig!!! *\o/* *\o/* *\o/*

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 15:28

tyleysmiley schreef:
Jaaaaaaaaaaah,ik weet EXACT hoe jij je voelt:ik heb sinds een paar dagen mijn stoere kater Rebel weer terug,na hem drie jaar te hebben moeten missen.
Ik vond hem vorige week stom toevallig terug toen ik op marktplaats aan het snuffelen was naar een krabpaal,en zag zijn advertentie:moest echt tien x kijken:stiiiiiiiik,is dát mijn kat?? míjn Rebel?? Foto erbij,ingezoomd,jaaaaaaa.
Meteen gebeld,gemaild,gesmst,hysterisch voicemailtje ingesproken :') en heb een dag moeten wachten op een reactie,werd er gek van.
Vrijdagavond heeft jongen mij teruggebeld,en ik ben mijn kat zaterdagmorgen meteen gaan ophalen,hij herkende mij en mijn kindjes meteen,goh,ben zoooooooooooo blij.
Ontzettend veel plezier,geluk en hopelijk nog heel wat jaartjes samen,hoop straks op een mooi verhaal incl foto's,
groetjes Linda

Nou schiet ik weer in de tranen! ;(
Wat onwijs mooi dat je je beestje weer terug hebt. *\o/*
Geweldig! +:)+

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 15:32

en de tijd KRUIPT pffffff.......................

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 15:35

Zo dat is stoer zeg wat onwijs gaaf dat je haar weer bij je kan hebben.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 15:38

Ik wou dat een dier kon praten,ze zou heel wat te vertellen hebben hahaa

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 16:03

Thanks!! ben ook zo blij met mijn kerel.
Was de lieveling van mijn zoontje Jesse van 9(toen was Jesse dus 6),manneke was afgelopen zondag toen hij thuiskwam van zijn papa,écht in shock....Heeft wel tien keer gevragen:mama,is dat echt mijn Rebel uit het Sleebos(waar wij woonde toen Rebel 'verdween' inmiddels zijn we verhuisd)kind HELEMAAL blij en heeft de halve familie afgebeld om te vertellen dat zijn kat weer terug was,ach,die snoetjes van die kinderen,onbetaalbaar gewoon)
Denk dat het voor jou de afgelopen jaren helemaal spannend is geweest,want het is toch al een kat die wat op leeftijd begint te raken,en al die jaren dat je hem al gehad hebt,vreselijk zeg.
Succes met de laatste uurtjes aftellen,die duren vaak het langste,

groetjes Linda

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 16:06

Mijn dochter zat vandeweek nog 's ochtends aan tafel te treuren toen ze een plaatje van een kat zag.
Toen zuchtte ik nog zo en zei dat we haar waarschijnlijk nooit meer terug zouden zien.

Wat kan het toch soms "raar" gaan in het leven hahahaha