Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar ongelooflijk dat ze over een paar uurtjes weer in je armen ligt! Geniet er maar van, maar dat zul je ook vast en zeker doen hihi.. Ben vanbinnen echt vreugdedansjes aan't maken voor je, vind het echt super, Wow! Ben benieuwd naar je update als ze weer lekker thuis is

Gefeliciteerd!
en heb een dag moeten wachten op een reactie,werd er gek van.tyleysmiley schreef:Jaaaaaaaaaaah,ik weet EXACT hoe jij je voelt:ik heb sinds een paar dagen mijn stoere kater Rebel weer terug,na hem drie jaar te hebben moeten missen.
Ik vond hem vorige week stom toevallig terug toen ik op marktplaats aan het snuffelen was naar een krabpaal,en zag zijn advertentie:moest echt tien x kijken:stiiiiiiiik,is dát mijn kat?? míjn Rebel?? Foto erbij,ingezoomd,jaaaaaaa.
Meteen gebeld,gemaild,gesmst,hysterisch voicemailtje ingesprokenen heb een dag moeten wachten op een reactie,werd er gek van.
Vrijdagavond heeft jongen mij teruggebeld,en ik ben mijn kat zaterdagmorgen meteen gaan ophalen,hij herkende mij en mijn kindjes meteen,goh,ben zoooooooooooo blij.
Ontzettend veel plezier,geluk en hopelijk nog heel wat jaartjes samen,hoop straks op een mooi verhaal incl foto's,
groetjes Linda