Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar incl. filter, lamp, verwarmingselement komt het toch weer extra erbij op de stroomrekening. Nu is het voor mij niet heel erg veel, maar met een grote schilpaddenbak heb je natuurlijk wel meer stroomverbruik omdat je bv een groter verwarmingselement nodig hebt, grotere filter (voorkeur buitenfilter) etc.
love_western schreef:Ik heb mijn kleintjes, circa 4/5 cm in 80 cm bak. En waterlaag is 20 cm.
Uiteindelijk komen ze in een vijver. Want vind een bak van 2 m veelste klein voor zulke dieren.
Kan zijn dat ik het mis heb.
Overdag zit ie lekker te zonnen, als hij honger heeft zwemt ie wat rond en s nachts is de lamp uit en slaapt ie dus.
genaamd dierenarts
Pikeur schreef:love_western schreef:Ik heb mijn kleintjes, circa 4/5 cm in 80 cm bak. En waterlaag is 20 cm.
Uiteindelijk komen ze in een vijver. Want vind een bak van 2 m veelste klein voor zulke dieren.
Kan zijn dat ik het mis heb.
Ach ik heb bijna spijt dat ik mijn bak van 1 meter heb verwisseld voor een bak van 2 meter, hij zwemt toch nietOverdag zit ie lekker te zonnen, als hij honger heeft zwemt ie wat rond en s nachts is de lamp uit en slaapt ie dus.
Eigenlijk is mijn waarneming dus dat 2 meter nieteens nodig is maargoed
0 Heb er zelfs een algen eter bij zitten en dat gaat heel erg goed.