Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Verschrikkelijk, en wat een vreselijk filmpje ook. Het is toch belachelijk dat dit nog steeds gebeurt, en wij maar van die vormeloze klote dingen kopen om dat het zogenaamd "leuk" is. Wat geeft ons nou in godsnaam het recht die beestjes zoveel pijn te laten lijden voor een paar foute sloffen? Hier kan ik echt niet bij met m'n verstand en ik hoop dat het dan ook heeel snel voorbij is, wat een hel voor die diertjes zeg...
spicegirl schreef:@yamcha - goed lezen ik zei ook : DIE chinezen. ik zei niet alle..uitgezonderd dus alle chinezen, die geen wreed geslacht vlees eten, die dieren leveren a/d vleeshandel,werken in die industrie in de bontindustrie werken, en het dragen.
ik doel op die mensen (lees ; onmenselijke beesten) die dezeontzettend wrede praktijken bezigt, hetzij voor het bont, hetzij de voedings industrie daar.want als je een flimpje ziet, hoe de katten/honden/slangen en andere dieren klaar gemaakt worden voor de pan, krijg je geen hap meer door je keel.ik heb na het zien van zo 'n filmpje 2 jaar lang geen vlees meer gegeten (en ik eet al heel,heel weinig vlees)en ook niets meer gekocht, wat uit china kwam.tijd om dat maar weer eens te doen lijkt mij..
en dat zijn er echt een boel !
dus vraag ik mij af, of die barbaren geen enkel gevoel hebben ? geen mededogen, geen compassie voor een levend wezen ? bah,bah en nog eens bah !
en de" mensen "die het eten(in china)/of het bont dragen(hier dus) werken er aan mee.
maar het filmpje gezien ? nee zeker, anders was je 1e gedachte niet naar de mensen gegaan..