Asyaa schreef:Je kan er op wachten als je zo'n soort topic opent dat er reacties komen over het nut of onnut
Lees de onderwerpopener;
het is uitdrukkelijk off topic
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zodiacje schreef:Mooi rood is niet lelijk
en thanks voor je compliment. ben er erg trots op!

Huertecilla schreef:secricible schreef:Ik doelde namelijk op die binnenzak. Kan me niet voorstellen wat voor ras je als pup in je binnenzak kunt stoppen...
Zou jíj dat dan duidelijker willen schrijven ipv je tenen gelijk onder iets te schuiven?
Ík kan me niet voorstellen dat iemand zich daar geen verschillende rassen bij kan voorstellen.
Dat kan ik me nu dus wel. Bedankt voor deze bijstelling van mijn verwachtingspatroon over hondenkennis.
Diaz schreef:En deze hadden we voor het vliegen
Def schreef:Maar ze is nu echt te groot geworden voor die rugtas, dus moet naar iets anders op zoek!
SanderD schreef:Moderatoropmerking:Even een mededeling van huishoudelijke aard: fotoverzameltopics zijn op BB niet toegestaan, dus wanneer iemand foto's wilt plaatsen, vanaf deze post graag in links, zo kan voorkomen worden dat het topic dicht moet.
Huertecilla schreef:bromfiets schreef:en ze kan nu prima zelf lopen
http://www.ebcak.com/wp-content/uploads ... cooter.jpg

passieAppel schreef:Die hond zal het ook heeel prettig vinden
) secricible schreef:bromfiets schreef:Ik deed de mijne toen ze nog pup was in m'n binnenzak, nu is ze daar net te groot voor en ze kan nu prima zelf lopen
In de auto gebruik ik een gewone bench, anders heb ik rondvliegende hondjes.
wat voor ras heb je dan? Kan me er geen voorstelling van maken zo...
Wij droegen die van ons altijd als het te ver was, maar meestal liep ze gewoon.
In de auto gebruiken wij een tuig met een gordel en een hoes over de achterbank, zodat ze niet van de bank af kan vallen.
Foto's staan in mijn profiel.
).Helaas vond onze hond het laatst ineens niet zo heel tof meer (Zat te huilen als een wolf in dat ding
).Dus we moeten er nog weer even mee aan het trainen, en we hebben er een extra luikje in gemaakt zodat madam beter naar buiten kan kijken dat heeft ook al geholpen. Hij ziet er nu wel grappig uit met ons geinproviseerde luikje maar helaas heb ik er nog geen foto's van
.
. Voor de rest heeft ze poten maar eigenlijk vind ze lopen maar suf ze wil veel liever zwemmen dus ze laat zich het liefts naar een watertje rijden om vervolgens te zwemmen tot ze omvalt en dan weer naar huis gereden te worden 
.