Vjestagirl schreef:passieAppel schreef:Mijn punt is vooral dat het nooit goed is.
Ik verschoon mijn cavia's 1x in de week, moet het iedere dag een beetje gedaan worden.
Geef ik ze iedere dag vers groenvoer.. moet het 3 keer..
Je hebt in die zin wel gelijk, maar het zijn goudvissen,
Sorry, mijn mening.
Tuurlijk moet iedereen doen wat hij of zij goed vindt voor zijn of haar dier. Maar daarom heeft een goudvis toch wel recht op een leefomgeving die goed voor hem is? Juist goudvissen zijn vissen die ontzettend vervuilen...
En daarom hebben we de vissen afgelopen weekend in de vijfer gedaan van mijn schoonouders (en jaaaa we hebben ze eerst laten wennen met een zakje met water enzo).
@ de rest: we hebben een appartementje van 60 m²: dus geen ruimte voor een aqarium van 100 liter. We zouden het best willen hoor, maar dat is meer voor 'later' als we een huis hebben.
Ik had nog best een filtertje willen kopen (zo ontzettend duur zou het vast niet zijn), maar feit blijft dat de bak dan te klein is dus dat schiet nog niet op.
Achja opzich vond ik het heel leuk gedaan, mijn vriend is gek op vissen en toen kregen we een stok met een magneet er aan zo van 'je houdt toch zo van vissen, alsjeblieft'. Tadaa daar stond een aqarium met 40x een euro op de bodem. Moesten we er dus uit gaan vissen met die magneet.
(Ja ik weet dat dit zielig is voor de visjes mja)