De oude teckel van m'n ouders was overleden en de 'jonge' teckel had moeite met het alleen zijn als m'n ouders niet thuis waren.
Ze gingen op zoek naar een klein hondje dat niet al te jong meer was en bij een andere hond geplaatst kon worden.
Via de site ikzoekbaas.nl kwamen ze uit bij het asiel in Eindhoven. Daar zat een heel grappig uitziend boomer teefje dat een nieuw thuis zocht nadat haar baasje was overleden. Mijn moeder was al gelijk verkocht toen ze haar foto's zag. Ze had het asiel een mailtje gestuurd waarin ze hun situatie uitlegde en dat ze het boomertje wel erg leuk vonden.
Ze kreeg bijna direct een telefoontje terug van het asiel met de vraag of ze kennis wilden maken met haar.
We zijn naar het asiel gegaan met de teckel van m'n ouders om te kijken of ze met elkaar konden opschieten.
Ze konden prima met elkaar overweg tijdens de wandeling die we met z'n allen hebben gemaakt en m'n ouders hebben haar dus mee naar huis genomen.
Queeny (nu Winny) is echt een super lief, grappig en sociaal hondje. Wel een beetje verwend (ze is een rasechte schootligger
) en vreselijk knuffelig.Mijn ouders zijn super blij met haar.

Mijn moeder heeft het asiel na een paar weken een mailtje gestuurd met verslag hoe het met haar ging en een maandje ofzo later belde het asiel op om te vragen of alles nog steeds goed ging.

en was 9 maanden toen we hem adopteerden.