Lieve maus.... lieve brompot.... waarom jij???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 15:43

Y;( Sterkte :(:) Arm beest. Wat goed van je dat je hem hebt laten cremeren, zo is die toch nog een beetje bij jullie :j

renate85

Re: Lieve maus.... lieve brompot.... waarom jij???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 16:12

ja zo wilde ik het...
Je kan hem wel in de tuin begraven, maar daar is het koud,vies en nat.
In huis is hij lekker dicht bij je, en kan je hem ook meenemen als je weer gaat verhuizen...

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 14:09

och jakkes moet er niet aan denken wij kregen 2 jaar terug een telefoontje van de dierenambu of we onze gizmo miste, maar ik had hem smorgens nog gezien was voor wedstrijd met een vriendin in lelystad, en me vriend was er niet .
nou we moesten in de avond maar komen kijken beestje leefde nog maar had in een klem gezeten en op het moment van het telefoontje werd zijn voorpoot geamputeerd...gizzie was niet thuis brok in me keel..om half 8 stonden we bij de kliniek en jawel onze allerliefste giz lag daar te knorren met een enorme wond maar oo wat zijn we blij dat we hem nog hebben.

moet er niet aan denken die nu te moeten missen, kan me indenken hoe je je voelt een andere kat van ons is wel verdwenen en nooit weer terug gekomen.
Blij voor je dat je hem nog hebt mogen cremeren en mee kan dragen, sterkte met het verlies :(:)

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 12:40

Ooww dat is ook naar Sparky..
Elke avond staat hier een kaarsje voor hem aan.... en zijn halsbandje ligt onder mijn kussen...
Wat mis ik die kat.....

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:43

Och wat erg voor je *pinkt traantje weg* ;(!
Heel veel sterkte, wij hadden ook een rooie kater.
Die heeft in een nacht thuis zijn rug gebroken, volgende morgen moesten we hem in laten slapen ;(!
Deze heette Miauwsie!

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:55

Ik heb dit jaar mijn lieve bolletje in moeten laten slapen. Heb haar ook laten cremeren en heeft een mooi plekje in huis gekregen. Ik weet hoe het voelt helaas.... Heel veel sterkte gewenst....