Kom eens bij baasje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 09:33

Wat ik mijn hond noem, hou ik maar even voor mezelf :D anders lijk ik helemaal gek :j

moonvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:37

Wat grappig maar voor mij geen mamma hoor.
Gewoon; hier, kom, braaf, ga plas [vooral in de avond makkelijk], goed zo, ben je blij[ gaat ze in speelstand], en keuken[ dan is ze buiten en stout dan rent ze zelf naar huis in haar mand].
Verder is ze mijn schaduw moet ook wel op de boerderij is ze even weg fluitje en ze is er direct weer. Pracht van een dier.
Geen koosnaampje, die heb ik bij hoogste uitzondering voor mijn man verder moet ik daar niets van weten.Is mij al gauw te zoetjes. Sorry! :D

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:10

Mijn ratten zijn mijn babies :o
Mijn paarden noem ik altijd mn vriendinnetje of mn knapperds, maar bij. De paarden zeg ik nooit dat ik “de mama“ ben, dat klinkt zo stom bij een dier van 600 kilo :o
Bij de ratten zeg ik wel altijd “ahwww krijgt mamaa een kusje van jou!“ <3
Haha

kimberley82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:20

Nou... hier ben ik degene die redelijk normaal tegen de honden praat...
Al noem ik ze vaak 'vriendje' of 'maatje'
Maar voor mijn man is onze ietwat verwende vrouwtjeshond zijn 'prinsesje' :')
Zo snoezig die twee. Ik heb haar al 7 jaar, maar denk dat ik ingeruild ben als liefste baasje hahaha.
En natuurlijk zijn mijn ouders wel opa en oma :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:30

Goof schreef:
Uh... "hier' voldoet over het algemeen. Kort en krachtig, maak de commando's niet langer dan ze moeten zijn :D

Ik doe er dan nog haar naam voor, dus: 'Tessa, HIERRRRR!' :D

Maar binnen in huis noem ik haar Tessakind, poppie en mijn vriend noem ik het baasje _O- Ik ben volgens hem weer het vrouwtje, alleen snapt de hond het niet....

Optiwolk

Re: Kom eens bij baasje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:48

Aah, voor de hond hier is mama 'Mammie' en papa 'Papa'.
Is handig, als ik thuis kom en ik vind m'n ouders niet "Zarko, zoek mama!" en dan weet ik ze ook zitten :D

Hier komen is gewoon, kom hier.
Of z'n fluitje.

MliesJarig

Re: Kom eens bij baasje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:14

Haha ik ben hier ook wel eens mama hoor.. Zo noemt m'n vriend ze ook als ze weer eens lekker bij mij zitten en hem negeren ("Weer zo'n moederskindje >;)" :P)

Maar als ze moeten komen is het gewoon een fluitje of "hier". :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 13:44

sorry maar ik vind het vreselijk als mensen zich pappa of mamma noemen richting hond. Kan dan echt mijn lachen niet in houden. Voor het gemak als er iemand hier thuis komt is het baasje of vrouwtje. Echter mijn vader, moeder, zusje of ik maakt niet uit. 3 vrouwtjes en 1 baasje dus haha en ze zijn net zo dol. Wij doen het alleen om aan te geven dat 1 van ons thuis komt en waken dus overbodig is.