Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jesito schreef:Zo wilde het meisje waar mijn broertje verliefd op was een ratje.
Hij een ratje gekocht voor haar mocht ze dat beestje niet hebben van haar ouders.
Toen zat mijn moeder met een ratje opgescheept.
Die heb ik toen een tijd gehad.
daarover gehad, maar kom op zeg zulke dingen overleg je eerst. flitzz schreef:Zonder te overleggen heeft mijn schoonzusje ons zoontje eens 2 konijntjes gegeven. Ze kwam met een doosje achterom en alstublieft.. Voor je verjaardag..
Wij hebben de konijntjes 1 nacht thuis gehad in een grotere doos.![]()
En de volgende dag weer terug aan haar gegeven.. Ze was hoogst beledigd dat ze de konijntjes terug kreeg.. Ik heb een hoop gezeikdaarover gehad, maar kom op zeg zulke dingen overleg je eerst.
Daar ben ik absoluut 100% tegen! 
LiNdA1986 schreef:Nou ik vind dat zo zielig en dom als je een dier kado geeft en als stunt, kom op zeg!
Wat zielig van dat varken, vreselijk. En dan er nog mee gooien? Echt als ik dat zou zien dan zou ik echt heel kwaad worden! Hoe kom je er op? Net als vissen geven in een vaas? Een normaal mens zou niet eens op dat idee komen. Wat een idioten lopen er toch rond. BAH! Wat een domme mensen! Daar walg ik van, echt waar. Moesten zelf eens zo behandeld worden!
Vjestagirl schreef:LiNdA1986 schreef:Nou ik vind dat zo zielig en dom als je een dier kado geeft en als stunt, kom op zeg!
Wat zielig van dat varken, vreselijk. En dan er nog mee gooien? Echt als ik dat zou zien dan zou ik echt heel kwaad worden! Hoe kom je er op? Net als vissen geven in een vaas? Een normaal mens zou niet eens op dat idee komen. Wat een idioten lopen er toch rond. BAH! Wat een domme mensen! Daar walg ik van, echt waar. Moesten zelf eens zo behandeld worden!
Er zijn zat mensen die vissen kopen met als idee om ze in een vaas te stoppen en ze op tafel te zetten. Schijnt nogsteeds heel normaal te zijn.
Beestje leeft nog steeds en ik ben nu 23. Ook heb ik eens een vis cadeau gekregen van mijn vriendinnen op de middelbare school. Ging ook goed. Maar ik denk ook dat die poes eerst wel in overleg was met mijn ouders (en haar ouders dan) en wij hadden al vissen, dus dat ging ook goed.