waar irriteer jij je aan bij je geliefde huisdier??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macs

Re: waar irriteer jij je aan bij je geliefde huisdier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:53

Kat die ontzettend doordringend kan janken tot ie z'n zin krijgt.. net als de honden..
Als er 1 naar buiten wil gaat ze heel hard en onverwachts blaffen zodat je oren gewoon pijn doen.. De ander kan onophoudelijk blijven piepen als het etenstijd is bijvoorbeeld..
Als ze met z'n 3en in de voortuin zijn en er loopt iemand langs (vooral met een hond) is het echt een alarm van hard en zwaar geblaf :+
1 van de 4 cavia's kan ontzettend aan het tralies bijten, zelfs als ik net een berg groenten heb neergelegd (heeft ze dan niet door..) Ze kan ook zo lekker irritant aan het drinkflesje trekken, en dan vooral 's nachts!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:00

bij mijn hond: het eeuwige gekef......naar alles en iedereen, en het s'nachts uitgebreid gaan wassen van haar doos, waar ze dan ook van die heerlijke onmakelijke geluiden bij maakt waar je misselijk van wordt :r
een roep uit de slaapkamer is dan ook altijd standaard!

bij mijn kat: het kotsen door het schrokken van het eten, terwijl er altijd 24/7 staat! en het doorzeuren als ze haar zin niet krijgt om naar buiten te gaan......wow die kat is echt erg := hele klaagzangen door het hele huis.........

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:08

Dat mijn kat een productiefoutje heeft waardoor ze echt ieniemienie traanbuisjes heeft en hierdoor het vocht uit haar te grote ogen niet af kan voeren waardoor ik dus door het hele huis traandruppeltjes heb liggen.
Op zich niet zon probleem, maar als je haar aait begint ze gewoon kei en keihard te huilen, gevolg zelf ben je helemaal nat omdat ze je gewoon onderlekt en ze jankt nog zon beetje 2 uur na die tijd door.
Denk altijd maar bij mezelf dat ze huilt van geluk....

Verder is het een schat van een beest, maar die traandruppels, ze heeft mijn complete houten vloer er al mee verwoest

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:13

nikolletje schreef:
Denk altijd maar bij mezelf dat ze huilt van geluk....

HAAAAHAHAHAHA _/-\o_

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:15

Dat mijn ene kat het geweldig vindt om mijn la met ondergoed leeg te klauwen en dan heerlijk in de lege la gaat liggen.
Waarop ik alles weer kan opvouwen, de la bedekt is met kattenharen en mijn kat me volgens mij nog staat uit te lachen ook >;)

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:15

Mijn hond is zo'n aandacht vrager dat het soms te gek wordt.... Ze kan vanuit het niets een poot (met nare nagels!) langs je gezicht halen (als we bijv allebei op de bank liggen), en geloof met dat doet zeer!! Ook al een paar keer gebeurt dat als ik bezig ben met drinken indoen dat ze haar snuit onder mijn arm doet en naar boven tilt zodat het drinken niet in mijn glas beland, maar overal en nergens :') Ze heeft een keiharde lange staart, en het is wel eens gebeurt dat als ik bukte om mijn veters te strikken dat ik zo'n keiharde staart keihard in mn gezicht kreeg... Verder is het een onwijze lieve hond, alleen dat aandacht vragen gaat soms te ver :D

Ik heb nu een jonge kat, en die springt nu constant op het aanrecht. Ik wil dat echt niet hebben dus heb haar al bij haar nekvel gepakt en weer op de grond gezet. Maakte geen indruk. Plantenspuit reageert ze wel op, maar als ik die pak is ze al gauw weggerend. Ze is gewoon te bijdehand en ben bang dat ik haar dat nooit afleer.... Ik blijf stug doorgaan. Hopelijk valt het kwartje ooit bij haar.

Van mijn oudere kat heb ik geen irritaties. Dat is gewoon een superbraaf en lief beestje!
Laatst bijgewerkt door Angeliekje op 30-09-11 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:16

1 van onze honden geeft constant vals alarm :Y) Dus je schrikt je soms de pleuris.
De andere heeft een lange staart en wij een lage tafel in de woonkamer en soms zwiept meneer wel eens een lege/halfvolle beker van de tafel :+
weer een ander heeft een klok in z'n reet dus die staat richting etenstijd (uur van te voren vaak al) te janken/piepen/zeuren/hyper zijn en om eten vragen, of er ligt wat onder de bank en hij komt je steeds halen om het eronderuit te pakken.
En de laatste, die luistert voor geen meter. :roll:

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:17

Dat m'n 2 schatjes (vooral in hun 'geile periode' :P ) 's nachts onderaan de trap gaan staan janken als wolven..................... Duurt nog geen minuut, maar je bent wel wakker en we hebben buren ook.....

En wat ik super jammer vind is dat ze eigenlijk niet los kunnen lopen in bijvoorbeeld het bos (dan komt hun jachtinstinct naar boven en ben ik ze gewoon kwijt....)

Oja, en m'n vogel kan ik zo af en toe z'n nek wel omdraaien als ie maar blijft schreeuwen om aandacht.. :o

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:26

Ik ben super dol op me beestjes maar elk levend wezen heeft wel een vervelend trekje.

Sjors, onze poes maakt het kastje open onder de wasbak (in de keuken) en haalt de hele prullenbak leeg....

Joris, onze kater kan de hele dag lopen janken om aandacht, en al geef je hem een aai over zijn kop, hij kan uren blijven doorgaan.. dus zijn naam hoor je regelmatig door de woonkamer: JORIIIISSSS!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:29

Ow nog een paar..
Een hond kan altijd stierlijk vervelend zijn als ze loops is.. De hele tijd met der reet tegen de andere hond aanstaan, rijden en genomen willen worden :+ Stuur je haar naar haar plaats, staat ze weer op om weer opnieuw te beginnen. Die moet dus echt even een time out in haar bench hebben soms..

De ander heeft soms van die gekke buien dat ze je hele gezicht aflikt en bovenop je gaat liggen, heb dan zo de slappe lach dat ik geen kracht heb om haar van me af te gooien _O- Maar krijg soms echt geen lucht meer :')

En de andere hond kan inderdaad ook opeens poot in je gezicht gooien, daardoor heb ik nu een prachtig litteken op m'n face.

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:31

Het super aanhankelijke, het is ontzettend schattig en heerlijk om mee te knuffelen. Maar soms is het echt iets te.
En het overdreven enthousiasme, alles en iedereen vind d'r leuk denk ze...
Eigelijk zijn het positieve eigenschappen die iets te ver zijn doorgeschoten haha.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:33

Mijn ene kat zeikt regelmatig in de schoenen / slippers / klompen van mijn vriend.
Mijn andere kat weet altijd precies wanneer ik weg moet. 2 minuten voordat ik weg moet, komt ze altijd uitgebreid op schoot liggen. En kijkt zeer kwaad als ik haar verplaats omdat het tijd is.
De hond die het altijd nodig vind om in vossenstront te gaan liggen rollen. Ruikt zo lekker, volgens hem. Wij zijn het er niet helemaal mee eens. :n

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:34

Dat ze altijd maar dan ook ALTIJD op mijn donkergekleurde schone was gaat liggen, die vervolgens weer in de was kan omdat haar grijze haar overal op zit.. 8)7

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:40

ik ben echt een zeur... ik kan er niet zo heel goed tegen als mijn hond constant smakt. en als ze begint houd het niet op. niet dat ze ergens last van heeft ofzo, ze is 3, een herder. maar als ze ligt of net wakker is begint ze met smakken en ooooh af en toe... sla ik mezelf me voor mn kop omdat ik mezelf betrap op het feit dat ik er echt niet tegen kan! :')

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:47

Mijn hondje rocky is echt super lief en sociaal, allren op 1 of andere manier moet ze tegen elk mens blaffen... als ze denkt zo dit is mijn huis... dat irriteerd wel want we hebben er alles al tegen geprobeert... me pony ricky is ook een heeeel lief paard, maar als hij gras wilt eten dn gaat hij heel erg trekken en dat doet hij eigenlijk maar 1x in de maand, nou die dag irriteer ik me mateloos aan hem!! En met vlien is hij niet uit te staan!! Dan is hij heel erg geirriteerd! Voor de rest is hij eht super lief!!!!!!!!!!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:48

Mijn ene kat heeft nu al 14 opladers (voor je tel) gesloopt.
Je kan ze blijven opbergen... had ze een keer in mn nachtkastje gedaan, bleek ze van onder er in te kunnen. ALLES in 1 nacht doorgeknaagd. :(
Planten knagen ze kapot. Ze vinden het leuk om dingen van de vensterbank te gooien. (incl hele plantenpotten enzo)
ze willen alleen nog maar uit de kraan drinken. Dus als er bezoek komt willen ze mee naar de WC. :o
Ze maken ruzie om een mandje waar ze eigenlijk allebei nooit in liggen.

zo kan ik nog wel even doorgaan... en toch ben ik stapelgek op mijn katjes. Ze zijn echt knettergek!

Afbeelding

is filmpje je moet erop klikken :P

edit: oja, wat ook heel raar is, heb ik nog nooit gehoord ervaringen??? Is dat als ik aan de telefoon ben of een filmpje afspeel met mensenstemmen, mijn ene kat heel hard komt bleren bij me, en kopjes geven tegen mij/de telefoon. Echt heel apart. Dus stel ik zit in de computerkamer en zij in de woonkamer en ik zet een filmpje op van youtube ofzo waarn gepraat word, komt ze heel hard aanrennen: Prrprrpprrrrrprrr en als ze er dan is dan: maaaw,meeeewww maaaaww heel hard... echt supervaag :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-09-11 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:54

Onze ene hond dat ze zo vreselijk gefrustreerd raakt aan de riem als ze een andere hond ziet, dat ze een blaffende stuiterbal wordt. En je geen meter kan lopen zonder dat ze achter je aan gaat, in huis... Daarnaast verscheurt ze al der speelgoed, probeert altijd op schoot te klimmen en als je niet op tijd uit bed komt, maakt ze de deur open en komt naast je liggen...
Andere hond gaat altijd ouweho*ren tegen je. Dan moet hij iets doen, of juist niet en krijg je van dat klagelijke gegrom over je heen :+ En ook die denkt dat hij een schoothondje is, helaas van een kilo of 60...

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:29

VivalaVida dat filmpje :')
'' Mijn naam is haas! ''

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:33

Mijn hond spoort gewoon niet, soms kan ze echt langs iemand lopen die haar een aai wil geven met een uitdrukking "Could't care less..." :roll: En begint dan aan d'r tampeloerus te likken... En bedankt Duvel.... +:)+

Maar verder luistert ze supergoed en alleen als ze loops is kan ze wat oostindisch doof zijn!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:43

mijn poes achtervolgt mij ook altijd, heel schattig zullen jullie denken, maar als ik lekker een filmpje op de pc wil kijken en die snertpoes de hele tijd voor mijn beeld springt, kopjes geeft en me een gezicht vol haren geeft... is het nie meer zo leuk nie :') Ik heb dus speciaal voor haar een stoel naast me gezet met schapenvachtje waar ze op mag liggen... helaas wil ze er niet altijd op blijven :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:47

Fred_Kroket schreef:
Mijn hond spoort gewoon niet, soms kan ze echt langs iemand lopen die haar een aai wil geven met een uitdrukking "Could't care less..."

Mijne loopt dan kwispelend op iemand af om dan als ze voorover buigen om haar te aaien gewoon strak er langs te lopen. :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:49

Ik heb een konijn en een cavia en ik kan me mateloos irriteren dat wanneer ik 's nachts naar de Wc moet (hebben nog geen boven wc), die 2 gaan zeuren omdat ze denken dat ze eten krijgen. Ze staan in de gang met de onderkant van het cavia hok.
En dan kunnen ze de hele dag gaan piepen :').

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:51

Mijn hond kan heel klagelijk janken/piepen als we op zondag willen uitslapen en we niet snel genoeg naar beneden komen!

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:52

Bij onze teckel, dat hij echt vreselijk ondeugend en hardnekkig kan wezen.
Vooral als je een keer wat minder tijd hebt voor hem gaat hij negatief om aandacht vragen.
Dus de vulling uit de kussens van de hond trekken als ik even niet kijk, op de kleine bank springen (waar hij niet op mag en dat weet ie) en via de bank de planten in de vensterbank molesteerd, er stiekem vandoor gaan met mijn wasgoed, de andere hond constant uitdagen om te spelen door hem in de achterpoten te bijten waardoor de andere hond gefrustreerd naar hem begint te blaffen...
Maar stiekem kan ik er ook vreselijk om lachen, 't is gewoon een jong, hyper ding. :Y)

Bij onze oude hond, dat hij de neiging heeft dat wanneer hij ligt, hij constant aan zijn poten of de directe omgeving daarvan (vloer of hondenkussen) ligt te likken... Het is een soort gewoonte/obsessie van hem geworden. Heel irritant geluid, vooral als je erop gaat letten. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:53

doordat vriendlief 3 katten had en ik 2 hebben wij er nu 5...
en dat is echt eigenlijk teveel. :o
ik heb dus best vaak irritaties.. over alle haren, over het gepis op het aanrecht, over de kots die overal ligt.. mijn kat is zo anders dan die katers.. zij is gewoon een dame weet je :+ ze doet zulke dingen niet. maar die mannen... :roll: