Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) vragen wat de kosten in totaal ongeveer zijn geweest voor de behandeling van je konijnen? Voor mij zijn de konijnen alles waard, maar ouders moeten natuurlijk ook voorbereid zijn op de eventuele kosten. (alleen een consult is al 35 euro) 

(en als ze niet achter mijn keus staan, dan betaal ik het zelf. Klaar. ) bibi_vA schreef:Tuurlijk is het veel geld, maar [b]zolang het konijntje het zelf niet opgeeft, wie zijn wij dan om wel op te geven?[/b] Het is wel veel zorg hoor, maar ik denk dat je dat wel voor elkaar krijgt!
beaniej schreef:bibi_vA schreef:Tuurlijk is het veel geld, maar [b]zolang het konijntje het zelf niet opgeeft, wie zijn wij dan om wel op te geven?[/b] Het is wel veel zorg hoor, maar ik denk dat je dat wel voor elkaar krijgt!
Inderdaad, zo denk ik er ook over ik heb in een situatie gezeten dat mijn konijntje een beroerte of iets gehad had. Internet helemaal afgezocht en er was een kans op overleving, ik zag ook aan haar dat ze zelf niet in de gate had wat er allemaal gebeurde maar dat ze wel wou eten en drinken. Ik ben toen ondanks dat de dierenarts zei dat ze beter ingeslapen kon worden toch voor haar gaan zorgen. Heb niet veel hulp en advies van de dierenarts gehad, maar zou het zo weer doen. Uiteindelijk kreeg ze myasis en is ze toch nog overleden. Maar toch denk ik bij mezelf als de dierenarts wat meer info en advies had gegeven had ik de myasis misschien voor kunnen zijn en had ze misschien nu nog geleefd.

xJolien schreef:Hanny_Jelke, chronisch ontstoken, daar zit je dan ook lekker mee.... Ik vind het nu na twee dagen al verschrikkelijk sneu voor ze!
Bij mijn konijnen kan het volgens mij niet chronisch zijn, omdat ze er alle drie last van hebben... (of het zou chronisch EN besmettelijk moeten zijn)
dierenfan schreef:http://www.dierenkliniekwilhelminapark. ... atose.html enorm goede en betrouwbare info met foto's erbij!
Misschien uit voorzorg sowieso antibiotica halen. Kost niet veel en in dit geval kan je beter allen uit voorzorg een kuur geven dan acheraf moeten zeggen had ik maar gelijk anti biotica gegeven. Voor oogonsteking ook wel lekker want helpt dus vanuit binnen ook mee met de bestrijding.