cavia paradise, wie heeft er ervaring mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 14:04

PVC buizen vinden ze geweldig :j Wilgenbruggetjes, hangmatjes, een hooiplek, drinkplek, verdiepinkjes.
Zorg in de zomermaanden dat het heel goed schoon blijft, dus elke dag vieze plekken eruit halen, denk niet dat je maden als huisdieren wilt :P

Jaime_

Re: cavia paradise, wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 14:13

Leuk idee!

Waar ik je wel even op wil wijzen.. zijn idd de roofdieren. Zag dat je er al op attent gemaakt was :j en toen las ik ook nog eens dat je in het centrum van Enschede ging wonen..
Weinig roofdieren zou je denken.. maar niets is minder waar :\

Ik woon in een woonwijk, met drukke straten, 5min van het stadscentrum, in noord-enschede.. geen bos in de buurt, maarr we hebben giga overlast van steenmarters.. Knagen kabels van auto's door etc. Zag er laatst zelfs 1 die lag te pitten onder een auto, en die was niet eens angstig toen k 'm ff van dichtbij ging bewonderen.
Steenmarters sleuren zo een konijn uit een ren.. Helaas lang geleden ook 2x over gebeurt met een konijn van mn nichtje.. dus ik zou er echt opletten dat de ren steenmarter vrij wordt!

Lowara

Re: cavia paradise, wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 22:06

dus toch gaas/stenen eronder doen zodat er geen dieren zich kunnen ingraven in de ren?

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:39

stef schreef:
Een roofdier komt niet alleen via de grond Liesje

Goh je meent het,dat wist niet hoor met die grote buizerd die rond cirkeld. :')
Daarbij denken mensen erder aan een net aan de bovenkant en laten ze de grond kaal.