Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als jij haar thuis iedere keer streng corrigeert zodra ze begint te blaffen, dan doet alsof je weg gaat, maar stil in de gang staan oid, en zodra ze begint te blaffen, dat bakje naar der toe gooien, of er mee rammelen
RoosIris schreef:Hond in bench en radio aan. Niet zachtjes maar wat harder. Dan horen ze de geluiden van buiten veel minder.
jennalove schreef:nee stef want dat was dus wat ik ook echt niet wilde doen.
totdat iemand me vertelde van deze blaf band, die geeft een geur in de neus en dus doen ze het niet meer.
stuk vriendelijker en na een 1,5 week niet meer nodig.
edit; merk is van multivet.
Deesjuuh schreef:je hebt verschillende blafbanden, maar welke werkt dan het beste, iemand met ervaring ?
stef schreef:Waarom gedragstherapeut? Wat is er mis met gewoon opvoeden?
Joscaa schreef:Wat ik trouwens ook deed bij mijn hond, als ze iets deed wat niet mocht, een rammelbakje naar haar toe gooien, niks zwaars er in, dus het deed geen pijn ofzo, maar ze ging het "rammeltje" knopen aan iets wat fout was, dus uiteindelijk als ze ging blaffen om iets stoms, hoefde ik maar even te rammelen met het bakje en het was weer over.

Joscaa schreef:Goed dat je er mee aan 't trainen gaat, ik weet niet wat voor bot je haar geeft, maar let er astjeblieft mee op dat ze daar niet in stikt oid als hij te klein word door het kauwen, dat vind ik altijd wel wat eng met kluifbotten etc.
Super dat je er mee bezig bent, succes verder. Goed dat je wat doet met de tips
voor in de bench halen we altijd een bot, dat eigenlijk behoorlijk groot is, zo kan ze er niet in stikken, want ze is behoorlijk klein en een bot daar doet ze echt soms een week over.