Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mindfields schreef:Applaus!! heeft mijn zusje ook ooit eens gedaan, ging naar het asiel en zei, ik wil de kat die het slechtst plaatsbaar is van het hele asiel! Heeft er een paar jaar een superlieve kat aan gehad. God hoe heette dat beest nou...*smst zussie* Antwoord: Opa Richie! Zo heette hij al in het asiel! was een heel apart beest maar superlief.

En ik wil niet dat mijn katten in de tuin van anderen voor last zorgen (als ze al naar buiten zouden kunnen bij ons, we wonen 12 hoog maar hebben daar dus de kat op uitgezocht) en ik wil ook mijn kat niet van het asfalt hoeven schrapen.......
Ik heb er mij bij neergelegd. Ze krijgen zat aandacht, speeltjes, hoogtes, palen, etc.
Mindfields schreef:britv schreef:Nou ik daarnet een goed gesprek gehad met dank aan jullie, wij gaan voor een kat in het asiel en gaan onze wensen daar doorgeven. Geen jong poezebeest dan maar voor ons, maar eentje wie we iets moois kunnen bieden en veel liefde!
SUPER!!!!!
britv schreef:ranna schreef:@britv, een hele dikke knuffel voor jou en je vriend![]()
Mss zie je zelfs 2 leuke katten? Of word ik nu ietsjes té enthousiast?
Haha ja ik denk dat je nu iets te enthousiast word!

britv schreef:Ja als ik dit topic gisteren niet had geopend had ik bij een kitten gebleven als optie!
Kittens heb ik gelijk uit m'n hoofd gezet, en die naam van je zusje's kat, geweldig!
Maar wel heel lief! Hou ons op de hoogte van het asielbezoek!