Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ronne schreef:Haha ja ik geloof dat ik dat al wel redelijk ben! Maar ik heb geen tuin, dus het échte vers laat ik toch even aan me voorbij gaan!
Dan maar diepvries!
kimmie261 schreef:ik zou persoonlijk,áls je een hond hebt die mager is en wel wat rijk voer kan gebruiken lotgering voeren,dat is gewoon een vette kvv,veel honden worden daar vaak snel te dik op..
smuldier is ook goed,je zou wel kunnen afwisselen natuurlijk met lotgeringje hoeft je niet aan 1 merk te houden,mijn honden eten al een hele tijd smuldier en geen diarree hier,maar dat zegt niet alles natuurlijk..
van lotgering zou ik gewoon lekker verschillende smaken voeren,is hartsikke goed voor je hond en dan hou je wat verschillende smaken erin
lotgering bezorgd inderdaad aan huis maar je kan het bv ook bij buren laten afleveren,er zijn zelfs mensen waarbij ze het zelf netjes in de vriezer zetten als ze het brengen,als deze niet thuis zijn...
aldivoer is overigens echt pure troep die komt goed uit de testen omdat kwaliteit /prijs verhouding goed is,dus lage prijs voor voer waar weinig inzit... ( geloof vleespercentage van 8% ,de rest is brokopvulmiddel,maar in verhouding van bv pedigree pal,die duurder is en maar 4% vleesaandeel bevat dus een betere prijs/kwaliteit verhouding ,overigens komt pedigree pal ook als zeer goed uit testen en dat is echt brok vol met kleur/smaak stoffen BHA en BHT ( = gif...) plus een vleesaandeel van 4% ,erge hoge pet van die testen heb ik niet op)
Ronne schreef:Ja ik had idd al mee gekregen dat veel hondeneigenaren zweren bij vers, maar dan heb je weer zoveel soorten en maten en over alles is wel iets goeds en iets slechts te vinden... Dan zie ik door de bomen het bos niet meer haha. Ik ben hoe dan ook niet van plan om echt zo vers te gaan voeren als chb (toch?) doet, maar diepvriesvers vind ik eigenlijk wel n heel goed idee!
setteke schreef:Nou, bij deze ga ik je brokken aanraden, Wielink lam en rijst. Zal wel een nogo zijn, maar dat gedoe met rauw eten zou ik heel gauw zat zijn.
Thirty schreef:setteke schreef:Nou, bij deze ga ik je brokken aanraden, Wielink lam en rijst. Zal wel een nogo zijn, maar dat gedoe met rauw eten zou ik heel gauw zat zijn.
Jezelf eraan herinneren dat je het uit de vriezer moet halen om te ontdooien is ook zo'n gedoe