Heel veel piepen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 21:36

dankjewel.. :D ze heeft afgelope nacht niet een keer gepiept tot ze moest plassen.. :D vandaagheeft ze een uurtje alleen geweest samen met de pup van mijn ouders.. ging heel goed.. toen heeft ze 3 keer gepiept en is ze maar gaan spelen.. daarna zijn nog weer eventjes alleen geweest en ging weer goed.. :D ze slaapt nu uit zichzelf ook in de ren in haar mandje.. :) ook piept ze al minder.. :D dus was denk ik toch echt niks om meer aandacht aan te moeten besteden maar gewoon aard van het hondje wat wat pieperig is.. :P

_blue_

Re: Heel veel piepen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:38

Denk dat je het heel goed doet hoor, negeren dat gepiep en beloon het gedrag wat je wel wil zien. en een surogaatpup dr bij of een wekker is ook een hele goede tip. als je ze steeds opakt en het gepiep dr inaait omdat ze zich zo zielig voelen beloon je het gedrag aleen maar en heb je later een piepert. ik denk dat het wel goed gaat komen, goed bezig!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 08:57

Dankjewel.. ! :D

Ze is de hele nacht stil geweest.. :D :D gaat echt de goede kant op.. ik ben nu op school. mijn moeder is vandaag nog thuis met hun pup en hond dus dat komt super uit.. ! :D dit is mijn langste dag school en moet ik tot 2 uur ongeveer dus dan ben ik om kwart over 2 al thuis.. dusd an komt dit vandaag goed uit want dan kan ze de hele wek rustig leren langer alleen te zijn zodat ze het volgende week makkelijker kan en dan ook doet oma haar nog paar keer uitlaten enz. :D

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 09:17

Ik denk wel, wat thirty zegt over het piepen zoveel mogelijk voorkomen, dat dat ook zeker klopt.
Onze pups hebben de eerste nachten bij mij op de borst geslapen, ik heb rechtop in bed geslapen :'). Ze voelden zich dus heel snel op hun gemak bij mij en vertrouwd en veilig. We hebben het alleen laten pas gestart toen we zeker wisten dat ze zich veilig voelden.
Ze piepen tot op de dag van vandaag nooit omdat ze echt weten dat wij echt wel terug komen.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 20:24

Ik heb haar overdags vaker tegen me aan liggen.. net wat ze zelf aan geeft meestal.. soms gaat ze lekker in de mand liggen of leg ik haar erin of ze gaat tegen me aan op de bank liggen of ook op de borst.. :P vind het zelf zo heerlijk als ze op de borst ligt.. :P maar wil dat ook niet teveel doen heb ook mijn eige ruimte en dat moet ze niet vergeten.. :)
ze is vandaag ook weer keertje alleen geweest samen met de andere pup en ze gingen lekker slapen meteen.. :D ook toen ik thuis was zelf eventjes in gezet en ging ze ook lekker slapen.. :P

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 08:08

De jongste had zelf na een weekje zijn eigen space nodig :) Die lag liever in de bench in zijn mandje met zijn piepbeest dan bij mij, dat vond hij te warm :)