Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimmie261 schreef:was het veel bloed of weinig bloed?
was het helder rood bloed of donker bloed?
een paar keer een "beetje" kotsen is niet zo erg hoor,tenzij je hond verder een heel zieke indruk maakt ( je kan bv even temperatuur meten om te kijken of hij koorts heeft).
wat weleens gebeurd is dat door het kotsen een adertje in de keel springt en dan heb je ook wat bloed bij het braaksel,als het echt een plas bloed is is het niet goed,maar een sliertje kan ip geen kwaad.
horzlover schreef:Jezus sorry hoor ik heb nmlk het probleem dat ik zelf al 2 weken niet slaap en dus een ernstig slaap te kort heb!!!!!! En daar word ik heel chgerijnig van. Het liefst zou ik nu bij mijn hond in zijn mand gaan liggen enz. maar Helaas ben ik pas 12 en mag dat niet!! verder ben ik zelf ook half aan het kotsen dus het is even niet makkelijk!! Nou als ik niets om mijn hod heeg eet ik al mijn school boeken op. Ik loop elke dag met hem ik speel met hem enz. Nee dan geef je niets om je hond Daarom wil ik een slotje jullie heb geen respect voor elkaar en zijn keuzes ik heb er grote spijt van dat ik deze post gedaan heb en Ik heb het recht niet om de DA te bellen want ik ben 12 voor de 2x
Thirty schreef:horzlover schreef:Jezus sorry hoor ik heb nmlk het probleem dat ik zelf al 2 weken niet slaap en dus een ernstig slaap te kort heb!!!!!! En daar word ik heel chgerijnig van. Het liefst zou ik nu bij mijn hond in zijn mand gaan liggen enz. maar Helaas ben ik pas 12 en mag dat niet!! verder ben ik zelf ook half aan het kotsen dus het is even niet makkelijk!! Nou als ik niets om mijn hod heeg eet ik al mijn school boeken op. Ik loop elke dag met hem ik speel met hem enz. Nee dan geef je niets om je hond Daarom wil ik een slotje jullie heb geen respect voor elkaar en zijn keuzes ik heb er grote spijt van dat ik deze post gedaan heb en Ik heb het recht niet om de DA te bellen want ik ben 12 voor de 2x
Dan zeg je je ouders om de DA te bellen. Hoe moeilijk kan het zijn![]()
Je bent kennelijk niet moe genoeg om van je computer af te gaan, dus de DA bellen zal ook nog wel gaan.
horzlover schreef:kimmie261 schreef:was het veel bloed of weinig bloed?
was het helder rood bloed of donker bloed?
een paar keer een "beetje" kotsen is niet zo erg hoor,tenzij je hond verder een heel zieke indruk maakt ( je kan bv even temperatuur meten om te kijken of hij koorts heeft).
wat weleens gebeurd is dat door het kotsen een adertje in de keel springt en dan heb je ook wat bloed bij het braaksel,als het echt een plas bloed is is het niet goed,maar een sliertje kan ip geen kwaad.
het was idd 2x een sliertje maar ik schrok gewoon alleen maar. Hij is verder niet raar behalven dat hij vlak voor het kotsen gaat piepen wat hij altijd odet maakt hij geen echt zieke indruk op het kotsen na.
_Dune_ schreef:Kom op zeg, TS is 12 jaar oud. Zij kan en mag toch niet beslissen dat de hond naar de dierenarts moet? Dat zullen haar ouders moeten doen. Ik vind dat er behoorlijk fel wordt gereageerd.
TS, vraag eens aan je ouders of ze de dierenarts willen bellen voor een telefonisch consult. Hopelijk is het niets ernstigs en ben je daarna gerustgesteld. Beterschap voor je hond en succes met je toets
passieAppel schreef:Thirty schreef:och, de 13 jarige neemt het voor de 12 jarige op. Schattig.
Dat vond ik nou ook. Jij hebt niet eens je leeftijd erbij staan
Dus waarom neem jij het niet op voor een 12 jarige?
Blabla1980 schreef:Hoe is het nu met je hond TS?
En wat een flauw reacties weer zeg. Toen ik 12 was hoefde ik mijn ouders ook niet te vertellen wat zij moesten doen hoor!
En zolang het 1 sliertje bloed is wat niet heel donker van kleur is, is het echt niet direct heel ernstig.
Als de hond al de hele tijd aan het vergeven was kan het best zijn dat het daar van kwam.