Dag lief vriendje...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 21:37

Och arme, onwijs veel sterkte! Het verdriet slijt uiteindelijk met de jaren, en uiteindelijk kun je lachen bij alle herinneringen.
Ik weet hoe rot je je voelt, ik heb het afgelopen jaar drie konijnen op (veel te) jonge leeftijd verloren. Het is onwijs rot en heel oneerlijk, maar helaas gebeurt het alsnog. Arme Flappert, hij is in ieder geval in vertrouwde handen gestorven.
Heel veel sterkte, nu ik dit lees komt het gevoel weer helemaal boven en de tranen stromen over mijn wangen. Ik leef met je mee ;(

Captain

Re: Dag lief vriendje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 16:23

Pfff 3? :oo Jij ook heel veel sterkte!! :(:)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 16:27

Ja helaas wel. 2 aan gasvorming in de darmen, vermoedelijk een erfelijke kwestie geweest aangezien het broer en zus waren en alletwee daar aan zijn gestorven en de ander teveel stress van de koppeling, tanden knippen enz.
Het is echt heel hard en oneerlijk, maar wat doe je er aan? Ik heb alsnog een konijn erbij genomen voor mijn mannetje en ben nu helemaal gelukkig met die twee, maar ik ben heel alert geworden en hou ze echt extreem goed in de gaten. Alleen het verlies is heel oneerlijk.

J_tombobecky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:02

Jeetje Hannah.. wat vreselijk!
Zat hier ook met tranen in mijn ogen.. ik weet hoeveel ze voor je betekende. :(:)
Echt heel veel sterkte hier van mijn kant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:39

Heel mooi verwoord :(:)
Veel sterkte, hij heeft het super gehad!