Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Medra schreef:ben ook maar effe aan het mee volgen.
ben ook niet zo slim geweest had hier vroeger aquarium van 2 meter die nu tevens leeg is de overgebleven visjes dat ik niet verkocht had heb ik in een klein aquarium gezet met pomp en warmte ellement. Dit ging allemaal goed. Tot ik deze week de aquarium op een andere plaats heb gezet in de keuken. en wat water heb vervangen. Zijn er al een groot deel van de vissen overleden. :-( ik gok op stres van het verplaatsen van de aquarium. (het wat vervangen van water dee ik voordien ook ene nooit geen problemen mee gehad)
Vjestagirl schreef:Mwa, ik heb mijn aquarium helemaal leeg gehad, de vissen in 10 liter emmers, het hele spul 15 minuten over de weg vervoerd achterin een bus, de vissen een nacht in een speciekuip gehad, terwijl het aquarium in de woonkamer met 1/3 nieuw en de rest oud water weer indraaide, de vissen er na een dag al weer in gedaan, en dat ging ook perfect... Dus stress omdat ze 1 kamer verhuisd zijn...
) en ook dat draait nu als een tierelier. _Tara_ schreef:Een kleine bak is vaak nog moeilijker in evenwicht te houden dan een grote bak. Sowieso zijn goudvissen al geen optie, deze hebben echt een aquarium van zo'n 1.20 m nodig. En een filter is toch ook echt wel noodzakelijk, wat voor vissen je ook neemt.
passieAppel schreef:_Tara_ schreef:Een kleine bak is vaak nog moeilijker in evenwicht te houden dan een grote bak. Sowieso zijn goudvissen al geen optie, deze hebben echt een aquarium van zo'n 1.20 m nodig. En een filter is toch ook echt wel noodzakelijk, wat voor vissen je ook neemt.
Ohh?!
Mijn vissen deden het heel goed! Zonder filter...