Ik reageer op dit topic omdat het zo makkelijk is om een publikelijk orgaan zoals internet te raadplegen,
ipv zelf die eigenaar aan te spreken en uit te leggen dat jeuk voor zo een hond tergend is, dat ontsmetten van zijn mand en dekentje het begin is, dat vlooienpoeder goedkoper is dan een DA bezoek en dat een paardendeken in de hondenmand wonderen doet. Ipv zo iemand een zwarte piet op de schouder te zetten, op bokt de barmhartige samaritaan uit te hangen en iedereen te laten oordelen dat de DB moet komen, de hond in beslag genomen moet worden, de hond afgestaan moet worden, dat ze moeten gaan stoppen met roken, foei!! want roken is duur en nu zijn ze niet goed meer voor hun hond.
Sommige mensen zijn niet zo proper, hebben gewoon eerder iets van "valt wel mee", gaan niet zo snel over tot aktie. Maar als je je dat aantrekt, dan ga je naar de eigenaar en spreekt daar mee, dan hoef je geen topic te maken dat je zo goed bent om een potje vlooienspul te gaan brengen.....en heel bokt hierin mee te laten krijgen.
Deze mensen zitten wellicht even in zwaar weer, maar zoals Stef zegt,
ze zijn dol op de hond, dus heus wel voor rede vatbaar, om dan meteen te gaan spreken over de hond maar weg te doen....en wat vinden jullie.
Daar krijg ik jeuk van, vind dat zo ontzettend Hollands weer, dat eigen straatje....daar reageer ik op.