Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Agossie schreef:Ik heb een kat gehad die dit altijd op het aanrecht deed, toen ik nog bij mijn ouders woonde. Ik ging uit huis, op mijzelf wonen en het is nooit meer gebeurd. De kat is wel degelijk zindelijk, maar zeer ongelukkig. Ik denk dat je er goed aan doet een ander thuis te vinden voor Nala. Of je vriend te verlaten, dan zal de poes het ook niet meer doen. Jij bent hier de stoorfactor lijkt me.
Kenyada schreef:dat was ook mijn idee om te doen bij het berichtje van Agossie
) Dus, als hij vind dat 't allemaal te lang duurt, pist ie voor de slaapkamerdeur. Tja.. Ook heeft ie een periode gehad dat ie overal ging zitten, dat was dus idd medisch, blaasgruis, de arme ziel. Dat is nu wel over, gelukkig, maar ja, die slaapkamer blijft.. Nou ja, het is en blijft m'n lieveling hoor. En daarbij, laminaat is te vervangen, mijn lieve kat niet.
Roosch schreef:Maggie_Eddy schreef:Nou ja, het is en blijft m'n lieveling hoor. En daarbij, laminaat is te vervangen, mijn lieve kat niet.
Kijk, DIT is nou een juiste instelling als baasje zijnde.

Maggie_Eddy schreef:@Agossie: Toen mijn Cara dus als een zielig hoopje kat in de gang lag, omdat hij zo'n pijn had aan z'n blaas, had ik het hart in m'n strot zitten. Toen we bij de dierenarts waren was ik dan ook echt bang dat het over was, ik ging in eerste instantie met het idee van een stevige griep (aldus de assistente aan de telefoon) naar de DA, tot ik zijn ernstig serieuze gezicht zag en het dus ernstige blaasgruis bleek... Brrr, nee ben blij, ondanks z'n gepis, dat hij weer lekker de oude is! Want meeennn, ik voelde me echt schuldig dat ik het niet eerder had opgemerkt!!
Maggie_Eddy schreef:En niet omdat ie niet schoon genoeg is, nee, omdat meneer maar al te graag bij mij op bed wil liggen, wat dus niet mag... (waterbed....) Dus, als hij vind dat 't allemaal te lang duurt, pist ie voor de slaapkamerdeur.
Edit; Cara doet het dus ook echt om mij, toen ik een week weg was en mijn vriend wel gewoon thuis was, heeft ie het schoon gehouden, plus dat hij geen moment aan de deur gekrabd had. Doet ie anders wel namelijk. Toen ik na die week weer thuis kwam, stond ik welgeteld nog geen 5 minuten op de kamer of hij stond alweer te krabben aan de deur
Maggie_Eddy schreef:Nee idd, een dier weet überhaubt niet eens wat dat is, "pesten". Volgens hen is daar een hele duidelijke reden voor, ook al vinden wij mensen die reden misschien wel dikke onzin.
JunkDeLuxe schreef:Maar Nala, onze kattin, die heeft echt een hemelse schrik van Zara. Gisteren zat ze uren op het terras, arm beestje. Vandaag gaat het al wat beter, ze sluipt als het ware door het appartement wanneer ze durft, maar ze durft al, en dat is al iets. Ze is net ook nog wat komen flodderen op het bed. Maar als ze Zara dan ziet, kruipt ze weer onder het bed. Ik denk niet dat Zara iets naar Nala zou doen, maar feit is dat Nala het altijd op een lopen zet en dat Zara dat wel spannend vind Ach, dat betert nog wel!
Agossie schreef:JunkDeLuxe schreef:Uit een ander topic, maar gek hè? dat je kat van angst pist? Hond weg, jij weg, kat gelukkig.Maar Nala, onze kattin, die heeft echt een hemelse schrik van Zara. Gisteren zat ze uren op het terras, arm beestje. Vandaag gaat het al wat beter, ze sluipt als het ware door het appartement wanneer ze durft, maar ze durft al, en dat is al iets. Ze is net ook nog wat komen flodderen op het bed. Maar als ze Zara dan ziet, kruipt ze weer onder het bed. Ik denk niet dat Zara iets naar Nala zou doen, maar feit is dat Nala het altijd op een lopen zet en dat Zara dat wel spannend vind Ach, dat betert nog wel!
Agossie schreef:JunkDeLuxe schreef:Maar Nala, onze kattin, die heeft echt een hemelse schrik van Zara. Gisteren zat ze uren op het terras, arm beestje. Vandaag gaat het al wat beter, ze sluipt als het ware door het appartement wanneer ze durft, maar ze durft al, en dat is al iets. Ze is net ook nog wat komen flodderen op het bed. Maar als ze Zara dan ziet, kruipt ze weer onder het bed. Ik denk niet dat Zara iets naar Nala zou doen, maar feit is dat Nala het altijd op een lopen zet en dat Zara dat wel spannend vind Ach, dat betert nog wel!
Uit een ander topic, maar gek hè? dat je kat van angst pist? Hond weg, jij weg, kat gelukkig.