Luxe hondenhalsband & -lijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 22:06

Remy schreef:
Die hardware van die laatste van Gucci _/-\o_ prachtig!

Dat is danook in míjn mening het meeste waar voor je geld wat je kan kopen; een set uit díe generatie Gucci-dog lijn.
Als ik een Cane Corso (de hond waar de canarische eilanden naar genoemd zijn) zou hebben, zou ik een zoekopdracht in Japan uitzetten naar die stoere gevlochten uitvoering.

Hier nog een:

Afbeelding

Heeft dezelfde hardware.
Zoals ik al schreef kan de clip zó aan een bandje voor een Breitling horloge.
Is allemaal speciaal voor Gucci gemaakt. Moet fors prijzig zijn geweest. Helemaal in die kleine oplage.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:06

Die Kieffer banden vind ik wel mooi hoor :j

En dat setje van Hermés in de openingspost zou mijn Raphael geweldig staan :j

Dimo is meer een Kieffer hond :j Halsband, bijpassend bij de frontriem van Vegs :D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:10

Ik vind die van Gucci ook prachtig. Ziet er heel mooi gemaakt uit.

Anoniem

Re: Luxe hondenhalsband & -lijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:12

Die is zeker mooi, en zal lang mooi blijven ook :j Da's topkwaliteit :j

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:13

Hartstikke leuk, totdat je hond er een baggersloot mee inspringt, of als er een andere hond in gaat hangen tijdens het ravotten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:14

Oh, dat setje in de OP gaat af als de hond losloopt.

En een echt goede kwaliteit leren band blíjft mooi, Thirty. De band die Raphi om heeft, is eerst van Beau geweest, en hij is nog steeds prachtig.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:19

ik heb hier ook een leren band die is ook een jaar of 20 oud en ziet er nog super uit,alleen das niet zo'n duur merk ding...gewoon een zwarte band met zilveren nopjes erop..:

Afbeelding

hier in dld kan je ook heel gaaf handbewerkte leren banden kopen :j
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 05-09-11 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 22:22

Nikka schreef:
Ik vind die van Gucci ook prachtig. Ziet er heel mooi gemaakt uit.

Ik kreeg een seintje over een Gucci Dog bij een Parijse boutique. Oude voorraad, nieuw in de doos.
Die komt nu deze kant op :D
Ik krijg de detailfoto van de handlus helaas niet van mijn pc; dat is gewoon kúnst.

Ok de simpele Hermés:

Afbeelding

De schuif moet uiteraard tussen de pen en de omslag.
Is van tópleer, gaat een levenlang mee en kan je over 20 jaar voor meer verkopen dan je er nu voor betaalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:24

Die is prachtig!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:29

kimmie261 schreef:
ik heb hier ook een leren band die is ook een jaar of 20 oud en ziet er nog super uit,alleen das niet zo'n duur merk ding...gewoon een zwarte band met zilveren nopjes erop..:

http://nl.picturepush.com/public/6478422][img]http://www4.picturepush.com/photo/a/6478422/640/6478422.jpg

Volgens mij heb ik gewoon dezelfde band als jouw hond (Pip toch?) hier draagt. Inderdaad ook al jááren oud en nog steeds gewoon mooi. Ook ná een duik in de sloot oid. Mijn band zal trouwens nooit weer een hondennek van dichtbij zien. Deze was voorbehouden aan mijn Boris, die is gaan hemelen en ik als sentimentele dweil kan het niet over mn hart verkrijgen een andere hond de eer te geven :o

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 22:31

Yamcha schreef:
Oh, dat setje in de OP gaat af als de hond losloopt.

Huh? :?

Die one-off Hermés?

Die is uit één stuk rondleer; kan helemaal niet om blijven. Lus je over de kop van je hond; om en af.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 22:33

Yamcha schreef:
Die is prachtig!

Relatief, voor Hermés, goedkoop.
Daar heb je 20 jaar gratis een práchtding aan.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:39

PussInBoots schreef:
Nikka schreef:

Dit vind ik nou mooi! Op het oog prachtig afgewerkt. En niet alleen de artikelen vooor honden, ook paardenmensen (of mensen met paarden) kunnen hier hun hart ophalen. Ik ga nog even verder snuffelen!

das echt gaaf die riemen echt luxe wat een hebbedingen zeg ook voor je paard super mooi. :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:41

Als ik mijn hond een band van 'tópleer' om doe en die daar dag in dag uit met weer en wind mee rondloopt dan kan ik je toch verzekeren dat ik daar over 20 jaar nog geen 10 euro meer voor krijg :Y) Al die modder, dat vocht, dat huidvet.. en dan de krassen waar leer heel erg gevoelig voor is.. wat denk je als een hond even jeuk heeft aan zijn hals? Leren halsbanden zullen altijd slijten, hoe voorzichtig je er ook mee om gaat en hoe goed je em ook blijft poetsen.

Ik hou persoonlijk van wat meer 'show' en wat minder 'merk'.. Van die handgemaakte halsbanden vind ik prachtig:
http://www.hundemode.de/Halsband_Windhund/galerie.php#
http://www.chart-polski.de/shop/exclusiv.htm
Zoiets bijvoorbeeld _/-\o_
http://www.chart-polski.de/shop/pic/Img_1269.jpg
Of gewoon zo'n mooie effen halsband:
Afbeelding
Heb je voor minder dan 100 euro een unieke halsband die er minstens zo netjes en apart uit ziet als die dure merkbanden :) En ik heb ze vast gehad, ze zijn echt stevig, mooi recht gestikt, heel fijn, soepel en sterk leer, en heel netjes afgewerkt :j

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 22:41

Hier een heel ander model, type.
Is voor een luxe band voor een grootstadhond.

Afbeelding

hoort een bijpassende lijn bij

Afbeelding

Als luxe modeding van Hermès zelfs een goedkope set; samen 520 Euro.
Dat betalen hele volksstammen dames voor een sjaal van Hermès!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:56

Afbeelding

:))

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:06

PussInBoots schreef:
kimmie261 schreef:

http://nl.picturepush.com/public/6478422][img]http://www4.picturepush.com/photo/a/6478422/640/6478422.jpg

Volgens mij heb ik gewoon dezelfde band als jouw hond (Pip toch?) hier draagt. Inderdaad ook al jááren oud en nog steeds gewoon mooi. Ook ná een duik in de sloot oid. Mijn band zal trouwens nooit weer een hondennek van dichtbij zien. Deze was voorbehouden aan mijn Boris, die is gaan hemelen en ik als sentimentele dweil kan het niet over mn hart verkrijgen een andere hond de eer te geven :o

ja is pip :D

en deze band kreeg ik bij mijn eerste rottweiler in '93 en is nu nog steeds in gebruik,nu hebben mijn honden zelden een halsband om,dus ja echt slijten zullen ze hier toch wel niet doen ... :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 23:09

8nnemiek schreef:
Als ik mijn hond een band van 'tópleer' om doe en die daar dag in dag uit met weer en wind mee rondloopt dan kan ik je toch verzekeren dat ik daar over 20 jaar nog geen 10 euro meer voor krijg :Y)

Hebben jouw honden mudpluggahs nodig, dan kan je gewoon van de halsbanden hier genieten als voor jou onpraktische kunst :)*

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 23:19

Sabinee__ schreef:
Afbeelding

:))

Een Karl Lagerfeld special ;)
Een soiree band voor bij een idem jurk.

Ik wil niet weten wat Vivian Westwood zou ontwerpen voor een show of speciale gelegenheid bij haar ditto avondjurk creatie _O-

Francois Nars' hond Marcel heeft een historische recreatie door Goyard van 1000 euro om voor de reclame campage van zijn Pro Prime lijn.
Ook zo lekker praktisch:

Afbeelding

Deze halsband heeft nooit een enkele functie anders dan mooi luxe zijn gehad.
Eind 19de begin 20ste eeuw was de Bouldogue Francais dé hond voor maitresses, courtisannes en madams van exclusieve oh-la-la clubs. De halsband was zowat het verplichte uniform voor deze stoere schoothondjes.

Laat je zo´n band nu maken, dan is dat het slimste van een bekend merk of gerenommeerd atelier want dan behoudt het ding zijn waarde.
Nee, het is niet geschikt voor een strandwandeling. Het is een salonband, een lúxe-ding zonder ooit enige andere functie dan dat.
Op zich wel gaaf dat Nars het exáct goed toepast zo in zijn campagne en voor het geld hoeft hij niet om Goyard heen te lopen...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:29

HC gaat alles goed met je? *checkt HC's voorhoofd en haalt voor de zekerheid even een thermometer*

:oo

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:37

Mijn link was een hand-made van marktplaats :')

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:42

Die eerste bijzondere Hermés uitvoering is erg gaaf! Zal ik wel willen voor mijn grote en kleine hond!

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:48

Waar kan je die hermés lijn vinden in je OP? Ik probeerde hem gelijk ergens te zoeken maar vond alleen deze op google afbeeldingen en niks op hermés site zelf;

Afbeelding

:')

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 00:39

Nog weer gezocht en er achter gekomen dat Coach ook prachtig spul maakt. Vooral via ebay.com veel te vinden in nogal uiteenlopende prijzen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 01:24

Arabesk schreef:
HC gaat alles goed met je? *checkt HC's voorhoofd en haalt voor de zekerheid even een thermometer*

:oo

Pardon?

Je weet niet dat mij rij-jas handgemaakt op bestelling superleer one-off is? Een cadeau in stijl.

Ik hou van mooi. Van eerlijk materiaal. Minder is meer. Geen optoming wel een Maribaud ecuyer. 25 jaar en net uit de pubertijd dat zadel :D

Wat is er dus vreemd?