De hond van de rekening?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:14

Moeilijke situatie, maar een oudere hond met artrose in een schuur laten slapen terwijl hij binnenshuis gewent is vind ik oneerlijk tegenover de hond.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen idee zou hebben als ik in jouw schoenen zou staan, ik bedoel je bent gehecht aan de hond, je ex wat minder......je ex heeft de ruimte voor de hond, jij niet en je bent erg veel van huis.
Beiden opties vind ik eigenlijk niks, sorry.........

Daarom denk ik als je echt het beste voor de hond wilt dat een nieuw huisje met voldoende tijd en aandacht voor de hond en waar hij gewoon binnen kan zijn de beste optie is.
Het zal pijn doen, maar je hond tekort doen is ook verdrietig lijkt mij.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:46

opisop_shop schreef:
beetje respectvoller mag ook wel hoor :roll:

Tegenover de hond, inderdaad :j

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:27

Thirty schreef:
Gut wat sneu. Van een binnenhond dan maar naar buiten verbannen worden aan een lijntje van wel 20m.
Dat heeft een 9 jarige hond met artrose toch ook niet verdient.

Lekker herplaatsen, echt. Realiseer je wel dat een hond een roedeldier is? Dag en nacht alleen, heel tof voor zo'n beest.

Echt, hoe langer ik over over nadenk :r Schandalig dat je het zelfs maar overweegt.

Wat een grote onzin zeg om te beginnen over een roedeldier.
Ja idd een hond is een roedeldier maar dit beestje zit al 9 jaar alleen, heeft dus niets met de vraag uit de OP te maken om hierover te beginnen.
En sorry maar de :r smiley's mag je wel achterwegen laten , dat jij zo jou mening hebt prima maar laat een ander wel in zijn waarde.

Ts, slaapt de hond nu wel binnen s'nachts?
Zo ja, lijkt het me idd ook niet verstandig hem met zijn artrose in een schuur vast te leggen.
En waarom niet kijken of je een ander huisje kan vinden? Je geeft eerst aan je (ex)vriend niet te vertrouwen en nu ineens wel?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:25

Een roedeldier buiten laten zitten dag en nacht aan een ketting, die ook nog eens artrose heeft...dat mag zich een dierenvriend noemen. Ga zo door. _/-\o_

NoGo

Re: De hond van de rekening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:27

Jij hebt snel je post aangepast, laat ik me antwoord dan ook maar weer veranderen.