Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik moest daarom wachten van de DA. Denk dat hij 1.5 a 2 jaar was.
Zilfstar schreef:zap schreef:Andere dierenartsen bellen. Jaaaren geleden is onze kater ook om die reden ingeslapen (ik was toen pas 2 jaar, don't shoot me) en dat ging zonder problemen en de dierenarts was het er zelfs mee eens. Ik zou dus verder zoeken naar een dierenarts die het wel wilt doen. Ik kan me helemaal vinden in je situatie
ECHT? een kater in laten slapen omdat ie sproeit??? Dus natuurlijk gedrag vertoond?
Cynderella81 schreef:Feliway al gebruikt, gaf geen verbetering. Maar dat was spray, toch eens kijken voor die verdamper.
Hij kan naar buiten wanneer hij wil, hij kiest er zelf voor om steeds weer binnen te komen en zelf de andere katten te streiteren. Denk dat mensen die geen Oosterse katten gewend zijn niet weten hoe anders ze kunnen zijn qua mentaliteit. Het heeft hele leuke kanten, hij praat terug, hij kan aporteren maar dus ook sneller in de stress.
Ik ben trouwens wel van mening dat een ongelukkig dier wat niet herplaatst zou kunnen worden ten alle tijden beter af is door uit zijn lijden te worden verlost dan nog jaren in een ongelukkige/stress situatie te moeten leven....
Een boerdrij zou een mooie optie zijn, maar zie maar iemand te vinden die hem wil hebben. Ik heb in mijn advertentie destijds zelfs al aangegeven dat een proefperiode tot de mogelijkheden behoort (desnoods krijg je er kattenbakken en voer bij). Maar nee hoor geen enkele reactie.
Ik weet zeker dat het over is als hij ergens wel happy is, want toen wij op vakantie waren heeft hij zich ook keurig gedragen. Het ligt dus aan ons/kind en de honden, of een combi van alles.
) 

Die is ondertussen al verbannen naar de deel met overdags de deur open, dus hij kan naar buiten, maar het sproeigedrag is niet beter geworden. En dan zit dus je deel ook nog onder de kattenpis
leefde in de hooi/stroschuur/erf. ben nog langs geweest een keer en ze zag er geweldig goed uit. 

Vergeet niet dat ik ook nog een kleintje rond heb lopen die er als je even niet oplet ook met zn handjes of weet ik veel wat inzit. Dat is gewoon smerig!