Arm oud dier..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:13

Er staat toch dat ze een paar dagen ervoor naar de jaarlijkse controle is geweest?
Ik neem toch aan dat als het beestje wat ernstigs mankeerd de DA dit opgemerkt zou hebben?

Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent zeg, arme oude hond! :(:)
Laatst bijgewerkt door Bellarose op 31-08-11 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

pieps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:16

Of was het koekje in zijn verkeerde keelgat geschoten? ^)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:16

hartproblemen kunnen ook ineens komen...een hart kan ineens een keer overslaan waardoor er geen zuurstof bij de hersenen komt en een hond dus out gaat..

daarnaast dan nog,dit zijn nou echt wel dingen waarvoor je dus naar een da gaat....

Aradis

Re: Arm oud dier..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 18:28

Het beest heeft al 4 jaar hartmedicatie, op de controle is nog gekeken hoe het met zijn hart was en dat was voor zijn conditie uitstekend.

Nogmaals, wij gaan nu niet met hem naar de da. Mocht het weer voorkomen dan is hij er direct.
Niet mee eens, prima. :Y)
En in het verhaal staan de _O- smileys misschien wat ongelukkig, maar dit was niet zo de bedoeling. Als je het een beetje normaal leest zie je ook dat het nergens staat waar het iets met zijn moment te maken had maar meer met mij en opluchting...

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:26

kimmie261 schreef:
hartproblemen kunnen ook ineens komen...een hart kan ineens een keer overslaan waardoor er geen zuurstof bij de hersenen komt en een hond dus out gaat..

daarnaast dan nog,dit zijn nou echt wel dingen waarvoor je dus naar een da gaat....

Helemaal eens. :)