Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Thirty schreef:leoenpat schreef:Ik vind wel dat er erg negatief word gedaan over de eigenaars hier. Wie zegt dat ze de hond al dan niet onbewust beinvloeden. Volgens TS staan ze er juist hele positief tegenover. Mogelijk is de hond toch dusdanig getraumatiseerd dat het heel lastig gaat worden hem te helpen.
Dat is wat TS zich ook afvraagt of er iemand is die nog een tip heeft om dit trieste geval toch nog een kans te geven
Dat is in 9 van de 10 gevallen toch ook het probleem. Eigenaren die de angst bewust of onbewust voeden, en dat daarom het probleem nooit weg gaat. Ook al denken ze dat ze goed bezig zijn
Thirty schreef:je hoeft het ook niet letterlijk te vertellen natuurlijk....Waarschijnlijk nadat ie aangevallen is zijn de eigenaren bewust of onbewust paniekerig geworden voor herhaling. Iets wat de hond heeft overgenomen en er niet zo 1-2-3 weer uit is.
seresta schreef:waarom willen de eigenaren zo graag dat wuppie speelt met andere honden? dier is duidelijk doodbang en zit er niet om te springen.
Geeft iig de ernst van de situatie weer.. 
magda_90 schreef:Dat is al gedaan, ze hebben hem kennis laten maken met een niet al drukke onderdanige pup. Zelfs toen liet hij van angst alles lopen. Dito met een hele oude onderdanige senior. Vergeten om erbij te zetten: alle hulp die is ingeschakeld geeft te kennen dat de eigenaren een hele goede houding hebben. Hun lichaamshouding is ontspannend, uitnodigend en vooral vol met liefde. Dus Wuppie kan daar eigenlijk alleen maar positief op reageren, wat hij echter niet doet. Zelfs bij andere mensen met dezelfde houding reageert hij zo. edit: jij schrijft het beter op ik bedoel dus dat ze een niets-aan-de-hand hebbende houding hebben. Bach geeft helaas alleen maar een tijdelijk effect.
shilady schreef:magda_90 schreef:Dat is al gedaan, ze hebben hem kennis laten maken met een niet al drukke onderdanige pup. Zelfs toen liet hij van angst alles lopen. Dito met een hele oude onderdanige senior. Vergeten om erbij te zetten: alle hulp die is ingeschakeld geeft te kennen dat de eigenaren een hele goede houding hebben. Hun lichaamshouding is ontspannend, uitnodigend en vooral vol met liefde. Dus Wuppie kan daar eigenlijk alleen maar positief op reageren, wat hij echter niet doet. Zelfs bij andere mensen met dezelfde houding reageert hij zo. edit: jij schrijft het beter op ik bedoel dus dat ze een niets-aan-de-hand hebbende houding hebben. Bach geeft helaas alleen maar een tijdelijk effect.
Ik zou hem in laten slapen dit is toch ook geen leuk honden leven?