Het aftellen is begonnen.. Havanna komt al bijna!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 21:32

Ohh wat leuk zeg! :D Havanna is al helemaal beroemd :D

:j Denk idd ook dat er nog een hoop aan te sleutelen is, maar goed, daar kies je dan ook voor. Ik ging eigenlijk voor een makkelijke hond zeg maar, eentje die vrij eenvoudig was vanaf het begin... Maar er was iets aan Havanna, en tsja, dan ga ik op mn onderbuikgevoel af :) T zal allemaal wel loslopen. We hebben hier thuis gelukkig erg veel kennis, kunde en ervaring rondlopen, dus dat scheelt dan ook al :) Mn vader is jarenlang puppytrainer geweest en heeft mij een hoop geleerd, ik ben opgegroeid met honden in huis en heb Nouzje helemaal zelf op mogen voeden, dus ik durfde dat wel aan met Havanna :D

Krijg regelmatig erg leuke updates over haar vorderingen bij de opvangbaas, het gaat al zó goed met haar!! Toen ik de eerste keer ging kijken was er van loslopen nog helemaal geen sprake en intussen loopt ze al een tijdje heerlijk los elke keer :D Zal eenmaal hier wel weer even anders zijn, maar het is fantastisch dat ze nu al al die vorderingen maakt natuurlijk :D

Van de ophaaldag komt, vanzelfsprekend, een topicje (duw mams wel camera in dr handen :P ) en ik zal iedereen regelmatig gaan vervelen met updates denk ik zomaar :D

nowornever

Re: Het aftellen is begonnen.. Havanna komt al bijna!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 07:24

Ik geloof zeker dat het goed gaat komen, volgens mij heeft ze een goud eerlijk karakter. Aan onze collie zat ook veel werk, toen we haar ik huis haalde, maar ik zou het zo weer doen. Ze verdiend een goed baasje en het vrouwtje waar ze nu zit, was heel erg positief over jullie. Jullie waren perfect voor een hond als havanna, dus gaat helemaal goed komen. Ik ga je topics wel in de gaten houden.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 16:05

:D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 09:50

T wordt toch de 19e *\o/*

Opvangbaasje heeft al een ander hondje intussen opgevangen en t werd toch wel erg druk in huis, dus ze had gemaild of we haar eerder konden halen dan de 22e.. Thuis ff overlegd en dat was dan no problem :D Iets minder ideaal dan de 22e, want we verhuizen t weekend van de 18e alle troep dus t zal maandag en dinsdag nog flink dozen uitpakken worden... Maar ach, t is het einde van de wereld niet, alle grote dingen staan dan al en er zijn dan geen vreemde mensen (helpers bij verhuizing) meer in huis :)

Dus,...... Nog maar 7 nachtjes slapen!!!! Volgende week maandag hebben we om 2 uur afgesproken, en dan gaat het echt eindelijk gebeuren :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 12:53

Ohh :oo Ik werd vanmorgen wakker, even tellen, zomaar nog maar 4 nachtjes slapen!!! (En Astrid, jij nog maar 5!)

Intussen zijn alle spullen binnen, mn moeder zei al; alles is er behalve de hond!

T is wel dubbel hoor... Zomaar een heel andere hond dan Nouzje.. Maar ik weet ook dat Havanna me heel veel vreugde gaat brengen, dat ze het zonnetje weer gaat doen schijnen! :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:13

Gek is dat he Amy, dat je je er zo op verheugd, net als ik, maar toch net van te voren even weer alle twijfels de kop op steken, net als bij mij. Iddnog 3 daagjes *\o/*

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 15:32

Is miss ook omdat we allebei hebben moeten wachten.. Je hebt dan ook de tijd om na te denken, te veel tijd eigenlijk :+ Echt twijfels wil ik t niet noemen maar het is wel raar en dubbel.. Het voelt als vervangen, en ergens is dat ook wat je doet natuurlijk. Omdat Nouz er niet meer is komt Havanna. Denk dat dit gewoon zo'n lastig onderdeel is. Het hoort er bij, en ik weet honderd procent zeker dat als we er maandag zijn, het weer heel anders voelt. Miss juist omdat we van een afstand moeten wachten dat die dubbele gevoelens ontstaan.. We hebben hier allebei natuurlijk best een tijd op gewacht! Miss ook te lang voor het goede, ik weet het niet. Ik ben er al een tijdje klaar voor :D Ik weet zeker dat zowel Nouz als Roc zich daarboven mateloos zitten te ergeren aan dat gezeur van ons :') En ook dat ze zouden willen dat we weer getroost kunnen worden. Denk dat voor ons beide geldt dat de twijfel over is zodra we binnenlopen daar waar Havanna/Kai nu nog woont :D

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:42

Wat super leuk voor je zeg! :)

Houden van is loslaten, en je moet maar denken, Nouz wilt ook het liefste dat jij gelukkig bent. En al is ze nou eenmaal onvervangbaar, vergeten doe je haar niet door een andere hond te nemen. Vergeten doe je haar nooit. :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 15:47

:D thnx! En idd, helemaal mee eens zoals je het schrijft :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 19:47

Morgen is het dan zo ver!! *\o/* Nohhh hoe moet ik in slaap komen vannacht :=

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:14

Nog maar 1 nachtje slapen! :D
Spanneeeend! We willen wel veel foto's hè!! :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 20:58

Komt goed, camera ligt al klaar! :D :D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:23

Spannend hoor! Hoe is de verhuizing verder gegaan?
Enorm veel plezier morgen, dat zal een fantastische dag worden voor jullie!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 10:58

Verhuizing ging nog best wel vlot :D Scheelt wel, weekend is enorm snel gegaan :D

Vandaag is gewoon de dag *\o/* :):) :):) Vannacht tot half 4 ofzo wakker gelegen... Denk dat ik vanavond maar naar stal ga want voor ik straks helemaal up en running ben en op stal ben is t half 12 en wil toch rond half 1 de boel gaan verzamelen om onderweg te gaan, dus dan heb ik minder dan een uur, is ook niks.

Ohh zoooo spannend!!!

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 12:33

Wat een gave hond! Wat voor ras is het/zit er in? Wij hebben een herplaatser uit Spanje die er onwijs op lijkt!!

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 12:37

Heel veel plezier vandaag!!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 16:41

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 17:04

Ja die van ons is ook half Podengo (paps weten we niet) maar heeft precies zo'n lekker smoeltje als die van jou! Als je het leuk vind voor de vergelijking kan ik je wel even een foto laten zien hoor :)

Maar in ieder geval wens ik je echt ontzettend veel plezier met je hond! Hoop dat jullie lang van elkaar kunnen genieten!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 21:29

Oh ben benieuwd naar een foto! :D

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 09:50

Dit is hem <3

Afbeelding

Afbeelding

Zouden zo familie kunnen zijn he van elkaar!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 10:05

Ohh wat een leukerd! Hij heeft wel een iets breder koppie maar idd, ze lijken erg op elkaar!

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 10:19

Hij is ook echt GROOOOOT!!! Mams is vast verliefd geweest op een enorme hond <3