Havanna is al helemaal beroemd
Denk idd ook dat er nog een hoop aan te sleutelen is, maar goed, daar kies je dan ook voor. Ik ging eigenlijk voor een makkelijke hond zeg maar, eentje die vrij eenvoudig was vanaf het begin... Maar er was iets aan Havanna, en tsja, dan ga ik op mn onderbuikgevoel af
T zal allemaal wel loslopen. We hebben hier thuis gelukkig erg veel kennis, kunde en ervaring rondlopen, dus dat scheelt dan ook al
Mn vader is jarenlang puppytrainer geweest en heeft mij een hoop geleerd, ik ben opgegroeid met honden in huis en heb Nouzje helemaal zelf op mogen voeden, dus ik durfde dat wel aan met Havanna
Krijg regelmatig erg leuke updates over haar vorderingen bij de opvangbaas, het gaat al zó goed met haar!! Toen ik de eerste keer ging kijken was er van loslopen nog helemaal geen sprake en intussen loopt ze al een tijdje heerlijk los elke keer
Zal eenmaal hier wel weer even anders zijn, maar het is fantastisch dat ze nu al al die vorderingen maakt natuurlijk 
Van de ophaaldag komt, vanzelfsprekend, een topicje (duw mams wel camera in dr handen
) en ik zal iedereen regelmatig gaan vervelen met updates denk ik zomaar

Ik werd vanmorgen wakker, even tellen, zomaar nog maar 4 nachtjes slapen!!! (En Astrid, jij nog maar 5!)
Echt twijfels wil ik t niet noemen maar het is wel raar en dubbel.. Het voelt als vervangen, en ergens is dat ook wat je doet natuurlijk. Omdat Nouz er niet meer is komt Havanna. Denk dat dit gewoon zo'n lastig onderdeel is. Het hoort er bij, en ik weet honderd procent zeker dat als we er maandag zijn, het weer heel anders voelt. Miss juist omdat we van een afstand moeten wachten dat die dubbele gevoelens ontstaan.. We hebben hier allebei natuurlijk best een tijd op gewacht! Miss ook te lang voor het goede, ik weet het niet. Ik ben er al een tijdje klaar voor
En ook dat ze zouden willen dat we weer getroost kunnen worden. Denk dat voor ons beide geldt dat de twijfel over is zodra we binnenlopen daar waar Havanna/Kai nu nog woont