Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

daar ben ik blij om!

dus véél diervriendelijker dan in de mond proppen
euh
ze kijkt altijd boos met die platte kop van haar

?
(iets minder) maar blijft wel erg mager, dat ze bijgekomen is, zie je niet aan haar lijfje enkel aan de weegschaal. Ik vermoed dat dat komt doordat haar buikje nu steeds gevuld is. En ze kan nogal wat eten hoor, precies een leeuw
Degoutant wat die uit haar kan laten ontsnappen...
... Kan je raden dat ze dat merkt en haar opnieuw naast ons komt leggen
maar toch blijven alle beentjes nog uitsteken (gaat natuurlijk ook niet zo snel).
RaichuHollow schreef:Jeetje zeg.. Die is echt op het randje geweest! succes met haar!
haha!)
. Ze kwam steeds weer terug om te eten bij ons (we hebben meerdere katten). Ze kon niet eens meer normaal liggen omdat ze zo erg onder de klitten zat. Ze was erg vies en stonk, ook was ze aardig mager. Hebben haar toen bij de dierenarts opgegeven omdat ze misschien van iemand kunnen zijn. Ze was ook niet gechipt. De dierenarts en wij denken ook dat ze uitgezet is. Iets later hebben we haar laten scheren, omdat het zo echt niet langer kon en in huis genomen. Vijf jaar later is ze nog steeds bij ons en ze is echt mijn schatje
. Alleen het kammen enz. is soms wel veel werk! Vooral omdat de klitten heel snel weer terug komen..
Xena_
daarna zijn er nog 30dagen onzekerheid maar als ze dan niet opgehaald is, kunnen ze haar ook niet meer terug eisen
SofieHavan schreef:Zo fijnXena_
Ik dacht echt dat enkel 'gewone' katten op straat werden gezet. Nooit gedacht dat iemand zo'n 'mooie' kat op straat zou zetten... Stiekem hoop ik nu wel dat ze niet meer bellen voor haar.
Nog een week en ik mag ze officieel adopterendaarna zijn er nog 30dagen onzekerheid maar als ze dan niet opgehaald is, kunnen ze haar ook niet meer terug eisen

)