cyste bij rat??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Carr_friesje

Re: cyste bij rat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 16:01

@Maeve idd.
hier mogen ze inderdaad ook gewoon rat zijn totdat het echt niet meer gaat. en dat betekend niet meer kunnen eten/drinken/zich schoonhouden/normaal voortbewegen.
en wij hebben tot nu toe 8 ratjes gehad, waarvan er twee 4 jaar zijn geworden ondanks hun kwaaltjes.

RedPassion ga ik niet meer op reageren.
en dat heb ik gisteren ook al gezegd..
t is een volkomen nutteloze discussie omdat we er allebei tegenaan kijken, en ik stel mijn mening iig niet bij..
en die van jou is nu wel duidelijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 18:39

Je geeft ook geen antwoord op de vragen die ik stelde. Ik hoop dat je ratjes beter worden, of in ieder geval niet te lang onnodig hoeven lijden.

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 11:39

Ik heb al meerdere ratten laten opereren aan tumoren. Vooral van die leeftijd. Ik kan (net als Redpassion) er niet echt bij dat je er niets aan doet en zo laat zitten wachten tot ze er echt last van krijgt. En weetje? Dan kan je lang wachten want ratten zijn sterk. Zelfs als de tumor de grote van een voetbal heeft proberen ze nog te klimmen, dus wanneer is het genoeg? Ik geef 100den euros aan mijn ratten uit, castraties/medicatie/operaties noem maar op. Als je dieren neemt moet je er voor zorgen, dus ook laten opereren etc. Ik geef je de tip als wat RP ook doet: als je je geld toch niet wil opgeven voor de gezondheid van je ratten, neem ze dan gewoon niet weer want zo doe je je ratje ook geen plezier.
(even voor de duidelijkheid, ik heb geen baan - mijn vriend ook niet, we hebben een eigen huis, ookal heb ik alleen geld voor boodschappen, als een rat een tumor zou hebben dan zou ik me geld daaraan besteden. Jou keus je ratjes, dus ook jou verantwoordelijkheid.) Sorry maar zo denk ik erover. Ik wordt er een beetje zat van dat iedereen altijd maar gelijk zegt dat ratjes het niet waard zijn omdat ze toch nog maar zo kort zouden leven, komop zeg...