delerium schreef:het kauwen is echt het probleem niet, het doorslikken is het probleem. Dus het moet echt tot vla-achtige substantie gefrot worden.
Verder ben ik sinds een jaar of 15 vegetariër, dus vlees is iets dat ik ook niet zomaar heb liggen om te proberenNeemt niet weg dat ik het gerust ga halen voor hem hoor!
Vuurneon: loeiheet water erop en dan 3 uur laten staan. Dan is het afgekoeld, helemaal doordrenkt, en komt het evengoed in stukjes terug naar buiten. Ook geweekte purinabrokjes moeten nog door de maler... het stinkt trouwens inderdaad alsof het eerder gegeten is
Het is je eigen keus natuurlijk. Maar niks zo gezond voor een "wild" dier is het eten wat ze in het wild ook eten namelijk rauw voer.
Duck compleet is fijn gemalen, water erbij en je hebt eten wat hij zo weg kan slobberen.
Blikvoer plakt heel erg aan gehemelte en tanden/kiezen....niet plezierig als je al problemen hebt met slikken.
Ik ben 18 jaar vegetarier maar heb een 1,5 meter hoge vriezer vol vlees voor mijn honden
sta halve kippen uit elkaar te snijden. Maar heb het ervoor over om mijn boomer gezond te houden(veel allergieen)
Neemt niet weg dat ik het gerust ga halen voor hem hoor!

. De visolie van de dierenarts had een lekker smaakje en ging goed naar binnen. Kat kwam weer aan, mooi glimmend vachtje. Misschien een idee om te informeren?