Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sani schreef:_Bonte_ schreef:Als ik het goed versta ben je op vakantie vertrokken toen je hond weg gelopen was ?
Goed lezen.
TS heeft haar vader op de honden laten passen. Omdat zij op vakantie ging
Wat vervelens TS. Ben je al bij het asiel binnen geweest? Als jij kan aantonen dat het jou honden zijn, lijkt me dat je ze weer terug kan krijgen zonder 125 p s neer te tellen.
Als langsgaan geen optie is, belletje doen?
Kentaro schreef:[quote="@ Kentaro dat is zo met dieren die komen aanlopen. Niet als ze in beslag genomen worden. Dan worden ze door een dierenarts bekeken en als ze gezond zijn gaan ze gelijk op voor adoptie.
)[/quote]Belady schreef:Klopt.
Dat weet ik dus niet,
maar aangezien mijn vriend gister belde of de hond er nog was.. En dat hij vroeg of er nog een hond dr bij was, en er even een stilte viel. Waar op er dus geantwoord werd of we de honden konden en de eigenaar, en mijn vriend er op vertelde dat hij het wist er opgehingen werd.
sallandval schreef:Overigens kan ik uit het verhaal niet opmaken hoe lang vader al vast zit, dat zou best langer kunnen zijn dan de periode die moet verstrijken voor de honden kunnen worden herplaatst.
sallandval schreef:Mij lijkt dat de vader van ts nog steeds de rechtmatige eigenaar was aangezien ts aangeeft dat ze ze gekregen heeft van vader. Ik vermoed niet dat ze dat ooit formeel geregeld hebben, zeker niet als ts geen paspoorten heeft.
Dus ts, ik ben bang dat je geen poot hebt om op te staan. Je zou kunnen proberen de hond(en) terug te kopen (is denk ik goedkoper dan verblijfskosten betalen) maar ik denk niet dat ze de honden meegeven aan een minderjarige. Je zult het dan op naam van je moeder moeten doen, als zij dat wil.
Overigens kan ik uit het verhaal niet opmaken hoe lang vader al vast zit, dat zou best langer kunnen zijn dan de periode die moet verstrijken voor de honden kunnen worden herplaatst.