Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Atalanta schreef:Leuk! Die draadjes boven je ren, is dat voor de konijnen of tegen katten?
Ik wil mijn nijnen volgend jaar graag naar buiten doen en een ren bij het hok maken, vroeg me af in hoeverre katten een bedreiging vormen voor ze... hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
beetje overdreven natuurlijk want Duiven ligt 10km verder op
Sjors493 schreef:Atalanta schreef:Leuk! Die draadjes boven je ren, is dat voor de konijnen of tegen katten?
Ik wil mijn nijnen volgend jaar graag naar buiten doen en een ren bij het hok maken, vroeg me af in hoeverre katten een bedreiging vormen voor ze... hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
Dankje![]()
das gewoon stroomdraad hoor![]()
We hebben het gedaan omdat er in Duiven een wolf gezien is, en ik bang ben dat hij mij konijnen op komt etenbeetje overdreven natuurlijk want Duiven ligt 10km verder op
![]()
Maar ik heb hier geen katten ofzo in de ren gezien![]()
Ze lopen er weleens langs ofzo, maar niet dat ze in de ren gaan zitten 'konijnenjagen'
(ik woon trouwens in Velp dus ook dicht in die buurt). Heb hier in de wijk wel een keer een steenmarter rond zien lopen, die pakken ook konijnen volgens mij. Dus ik moet nog eens goed nadenken hoe ik dat ga doen volgend jaar. Ik denk sowieso de nijnen 's nachts opsluiten in het hok.